آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شوهر بی‌رحم همسر باردارش را با 20 ضربه چاقو کشت + عکس



یک مادر باردار اهل " استرالیا " توسط همسر خود به قتل رسید .

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز

یک مرد 38 ساله اهل " سیدنی " پس از به قتل رساندن همسر 37 ساله خود که 7 ماهه باردار بود خود را به پلیس معرفی کرد .

براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت تماسی در نیمه شب خود را به محل جنایت و خانه قربانی واقع در " مونت درویت " بود رساندند و با جسد خانم " کیرالی پاپارای " که براثر 20 ضربات متعدد چاقو غرق در خون بود رو به رو شدند .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد در عصر روز جنایت هنگامی که قربانی با همسر خود شروع به بحث و مجادله کردند، پسر نوجوان قربانی ،که 17 سال داشت از  این جو فرار و خانه را ترک کرد .

گفته می شود که نیمه شب هنگامی که پسر به خانه برگشت مادر خود را که غرق در خود بود بر روی زمین یافت و با پلیس تماس گرفت هنگام رسیدن پلیس قربانی نیمه جان بود و از جراحت شدید در ناحیه سر و صورت و شکم رنج می برد که پس از رسیدن به بیمارستان جان خود و جنین را از دست داد.

همسر این قربانی در ساعت اولیه صبح پس از شنیدن مرگ همسر، خود را به پلیس معرفی کرد و اعتراف کرد که همسر خود را بوسیله 20 ضربه چاقو به قتل رسانده است .

گفتنی است،انگیزه ی او از این جنایت هنوز مشخص نیست و پلیس در حال بررسی بیشتر محل جرم می باشد و جنایت کار که در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و بزودی در دادگاه به اتهام قتل مجازات خواهد شد .


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------