آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت، شش ساعت بعد از استخدام



زني كه به عنوان نيروي خدماتي خود را به آژانس‌هاي مسافرتي معرفي و در عرض چند ساعت بعد از استخدام، اقدام به شناسايي و سرقت وجوه نقد داخل آژانس مي‌كرد، دستگير شد.

زهرا «ش» از طريق آگهي استخدام نيروي خدماتي در صفحه نيازمندي روزنامه‌ها به اين مراكز مراجعه مي‌كرد و با نام مستعار الناز حبيبي در آنجا استخدام مي‌شد. او چند ساعت بعد از ورود به اين آژانس‌هاي مسافرتي وجوه نقد موجود در آنجا را شناسايي و اقدام به سرقت مي‌كرد. زهرا «ش» در فرم‌هاي استخدامي محل سكونتش را در محدوده ميدان رسالت و خيابان هنگام اعلام كرده بود.

 

اما وقتي مالباختگان به اين آدرس مراجعه مي‌كردند هيچ نشاني از سكونت زني به نام الناز حبيبي پيدا نمي‌كردند. ششم مردادماه امسال مدير يكي از آژانس‌هاي مسافرتي با مراجعه به كلانتري ١٠٥ سنايي به مامورين اعلام كرد كه يكي از پرسنل خانم آژانس كه تحت عنوان نيروي خدماتي مشغول به كار بوده اقدام به سرقت وجوه نقد داخل گاوصندوق داخل آژانس كرده است. با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع سرقت اماكن و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه ٦ تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

 

با بررسي سوابق استخدامي متهمه مشخص شد كه تاريخ استخدام و زمان سرقت دقيقا مربوط به همان روز يعني ششم مردادماه بوده است. متهمه در همان روز استخدام به راحتي به بخش مالي و محل گاوصندوق دسترسي داشته و بعد از سرقت از محل متواري شده است.  بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته داخل آژانس ميرداماد متهمه را نشان داد كه در فاصله چند ساعت حضور خود در داخل آژانس، به بهانه نظافت و بدون هرگونه محدوديتي به تمامي قسمت‌هاي آژانس رفت و آمد داشته است.

 

او به اين شيوه از محل نگهداري وجوه نقد شركت مطلع شده و با استفاده از غفلت كاركنان بخش مالي اقدام به سرقت مبلغ ١١ هزار و ٥٠٠ دلار وجه نقد داخل گاو صندوق كرده است. پرسنل آژانس ميرداماد گفتند كه زن به بهانه خارج كردن زباله، از محل سرقت خارج و متواري شده است. به اين ترتيب پليس تصاوير بدون پوشش زهرا «ش» را كه از دوربين‌هاي مداربسته محل‌هاي سرقت شناسايي كرده بود در اختيار آژانس‌هاي مسافرتي و هواپيمايي قرار داد تا در صورت شناسايي بلافاصله موضوع را به كارآگاهان پليس آگاهي تهران اعلام شود.

 

در تاريخ ٣٠ آذرماه امسال خانم جواني با مراجعه به يك آژانس هواپيمايي در منطقه ميرداماد، درخواست استخدام به عنوان نيروي خدماتي به آنجا داد. مدير آژانس كه پيشتر در جريان سرقت تعدادي از آژانس‌هاي مسافرتي و هواپيمايي قرار داشت، با مشاهده خانم جوان و مطابقت تصوير او با تصوير سارق تحت تعقيب بلافاصله اقدام به شناسايي متهمه كرده و موضوع را به كارآگاهان اطلاع داد.

 

در نهايت كارآگاهان با حضور در آژانس اقدام به دستگيري متهمه و انتقال او به پايگاه سوم پليس آگاهي كردند. با انتقال متهمه به پايگاه سوم آگاهي، هويت واقعي وي به نام زهرا «ش» (٢٤ ساله) شناسايي و در ادامه تحقيقات مشخص مي‌شود كه او مكاني براي زندگي ندارد. او طي اين مدت در مناطق مختلف شهر تهران به ويژه در ميرداماد، شريعتي، جردن، گيشا و آفريقا به اين شيوه و شگرد اقدام به سرقت از آژانس‌هاي مسافرتي كرده است.

 

سرهنگ كارآگاه رحيم فرزام، رييس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران گفت: از كليه شاكيان و مالباختگاني كه موفق به شناسايي تصوير متهمه شدند دعوت مي‌شود تا جهت پيگيري شكايات خود به نشاني پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان سهروردي شمالي – خيابان خرمشهر ميدان نيلوفر مراجعه كنند.

 

 اخبار حوادث  -  اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------