قتل صاحبخانه باجگیر از سوی مرد موادفروش



مرد قاچاقچی که از باجگیری‌های صاحبخانه‌اش خسته شده بود، دست به جنایت زد.

ساعت یک ظهر روز جمعه اهالي خياباني در جنوب پايتخت ماموران کلانتری ١١٦ مولوی را درجریان یک درگیری مرگبار قرار دادند. وقتی کارآگاهان راهی محل حادثه شدند، به بررسی موضوع پرداختند. تحقیقات کارآگاهان نشان داد مرد جوانی ازسوی مرد دیگری با ضربه چاقو کشته شده و قاتل نیز پس از این درگیری مرگبار متواری شده است. همچنین در ادامه مشخص شد که ضارب قمه به دست پس از فرار، موتورسيكلت يكي از مغازه‌داران را كه كنار خيابان گذاشته بود،

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 

سرقت كرده و متواري شده است که مغازه‌دار محل به همراه عده‌ای دیگر به تعقیب او پرداخته‌اند. بنابراین کارآگاهان نیز به تعقیب متهم پرداخته که درنهایت متوجه شدند، مرد مغازه‌دار و اهالي محل پس از ساعتي تعقيب و گريز درخيابان‌هاي اطراف توانسته‌اند متهم فراري را دستگير كنند. بنابراین متهم تحویل ماموران پلیس شد و پرونده این جنايت پيش‌روي قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران قرار گرفت.

 

متهمي كه با زيركي اهالی محل دستگير شده بود، پس از بازجویی‌ها به قتل اعتراف كرد. او انگيزه‌اش را انتقام‌جويي و كينه‌اي كه از مقتول داشت، عنوان كرد. اين مرد ٤٠ساله روز گذشته براي انجام تحقيق به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و در مورد جزییات ماجرای این جنایت به بازپرس گفت: «٨‌سال پيش آپارتمان مقتول را اجاره كردم.

 

او خودش در طبقه دوم زندگي مي‌كرد و از آن زمان مرا مجبور كرد كه عضو باند قاچاق موادمخدر شوم. من ناچار شدم با او فعاليت كنم و اين همه خطر را به جان بخرم. به مرور شدم بنده و غلام او و هرچه مي‌گفت، ناچار بودم انجام دهم. تا این‌که ديگر از باج‌دادن خسته شدم. بارها تصميم گرفتم خلاف را كنار بگذارم و ديگر در زمينه قاچاق فعاليتي نكنم اما مقتول اجازه نمي‌داد. او با زور از من مي‌خواست كه فعاليتم را با او ادامه بدهم تا اينكه روز حادثه مقابل در خانه با هم درگير شديم. من كه به شدت عصباني بودم، به داخل خانه رفتم و يك قمه برداشتم. پس از آن به خيابان برگشتم و به او ضربه زدم.»


با اعترافات اين متهم وی دراختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفت و تحقيقات تكميلي از وي ادامه یافت.

 

 اخبار  حوادث  - شهروند 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------