3 قتل در 3 روز متوالی در یک منطقه / پدر بی‌رحم به دخترش هم رحم نکرد



اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 یک مرد اهل استرالیا دختر خود را به قتل رساند .

 براساس گزارش پلیس ماموران پس از دریافت تماسی که خبر از وجود  یک جسد در خانه‌ای واقع در " هانتروالی " در حومه " نیووست سیدنی " می داد خود را به محل جنایت رساندند و با جسد یک دختر 12 ساله در اتاق خوابش رو به رو شدند .

پلس یک مرد 31 ساله را که نامش برده نشد و گفته می شود که پدر این قربانی بود در" اثر فورد " بازداشت کرد .

پلیس در ادامه افزود: آنها در ساعت 5/45 صبح از جنایت مطلع شدند و در ساعت 7:55 این پدر جنایت کار را که اثر انگشت او بر روی جسد یافت شد دستگیر کردند .

چگونگی و جزئیات وانگیزه این جنایت هنوز مشخص نیست اما به گفته همسایه ها این قربانی که یک دختر آرام بود به همراه خانواده خود و 3 خواهر و برادر دیگر در این خانه زندگی می کرد و همچنین مشخص شدکه همسایه ها بدلیل اجنماعی نبودن  این خانواده ،چیز زیادی در مورد انها نمی دانند .

پلیس در ادامه افزود: هنوز مشخص نیست 3 خواهر برادر دیگر قربانی و مادر او در کجا به سر می برد و آیا در لحظه جنایت در خانه بوده اند یا نه .

گفتنی است که این سومین مورد قتل در 3 روز گذشته در این محله است که پرونده ها مربوط به قتل مادر 26 ساله به همراه دختر 17 ماهه خود است و دومین مورد مربوط به قتل مادر 38 ساله که 7 ماهه باردار بود و پلیس اظهار تاسف کرد که باید کنترل منطقه ای را در دست داشته باشد که تحت تاثیر خشونت هر روز با یک پرونده قتل مواجه است .


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------