آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

2 کارمند تبهکار آبروی خانم مدیر را خدشه دار کردند



عاملان نشر اکاذیب علیه رئیس یک شرکت تعاونی در شهر مشهد شناسایی شدند.

سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا خراسان رضوی اظهار داشت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکایت خود را داشت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده که رئیس یک شرکت تعاونی در شهر مشهد است، مشخص شد مدتی است در شبکه های اجتماعی جهت تخریب وجهه و موقعیت کاری اش و سلب اعتماد اعضاء شرکت مطالبی علیه او منتشر می شود.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات در فضای سایبر عاملان انتشار مطالب کذب را که دو نفر از کارکنان شرکت تعاونی است را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار کردند.

سرهنگ جهانشیری تصریح کرد: متهمان 34 و 37 ساله به نام های رضا و حسین در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با مستندات دیجیتالی کشف شده به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را تخریب شخصیت این فرد در پی انتخاب شدن به عنوان رئیس شرکت تعاونی عنوان کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی بیان کرد: هرگونه نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع در قانون مجازات جرایم رایانه ای جرم محسوب شده و قانونگذار به تناسب جرم صورت گرفته، علاوه بر جریمه نقدی، مدت 6 ماه الی 3 سال حبس در نظر گرفته است.


 اخبار   حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------