مردی بعداز7سال دوستی با زن جوان و شنیدن پاسخ"نه"به ازدواج،عکسهای او را در فضای مجازی منتشر کرد



 دختر جوانی که از تهدیدهای یک دوست اینترنتی به تنگ آمده بود با مراجعه به پلیس فتای مازندران خواستار پیگیری‌های پلیسی شد.

 وی در شکایت خود ادعا کرد، مدتی پیش با مردی در فضای شبکه‌های مجازی آشنا شده و بخاطر جلب اعتمادی که از طرف این دوست اینترنتی صورت گرفته بود، تصاویری از خودش برای او فرستاده است. اما حالا که از این اتفاق پشیمان شده و تصمیم به اتمام این آشنایی گرفته با تهدید از طرف او روبه‌رو شده است.

سرهنگ «حسن محمدنژاد» رئیس پلیس فتای مازندران درباره جزئیات بازداشت این مرد  گفت: در پی شکایت دختر جوانی مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر شخصی وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. دختر جوان در شبکه اجتماعی واتس آپ در پی آشنایی با مردی تصاویر شخصی‌اش را به اشتراک گذاشته بود اما متهم با سوء‌استفاده از اعتماد این زن، وی را تهدید به انتشار تصاویر شخصی کرد.

کارآگاهان پلیس با دریافت این اطلاعات و انجام تحقیقات گسترده پلیسی رد این مرد را در یکی از استان‌های جنوبی کشور شناسایی کردند. کارآگاهان پلیس فتا با هماهنگی قضایی و با همکاری دختر جوان مرد دروغگو را در یکی از شهرهای استان دستگیر کردند.

 

مرد فریبکار که باور نداشت از این زن رودست خورده و به دام بیفتد در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با اقرار به جرم خود ادعا کرد: «حدود 7 سال است که با زن جوان در ارتباط بودم و بعد از اینکه با هم به مشکل برخوردیم و وی درخواست ازدواج مرا رد کرد، من نیز وی را تهدید کردم که عکس هایش را در فضای مجازی منتشر خواهم کرد.»

 

 اخبار  حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------