سوداگر مرگ به برادر و برادرزاده‌اش هم رحم نکرد + عکس



اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

یک مرد اهل " آریزونا " برادر زاده ی خود را به قتل رساند .

آقای " کریستوفرری لیکون " به قتل  برادر خوانده خود آقای " آنجل جاکوز " و همچنین فرزند او " زاویر جاکوز " 6 ساله متهم شد .

براساس گزارش پلیس جنایتکار " لیکون " که در دانشگاه " آریزو نا " دانشجو و مشغول به تحصیل بود در یک نزاع و کینه توزی بر سر مواد مخدر برادر ناتنی خود را هنگامی که بر روی کاناپه خانه نشسته و در حال تماشای تلوزیون بود با شلیک گلوله به سرش او را به قتل رساند و پسر 6 ساله او که شاهد این جنایت بود را نیز داخل خودراش انداخت و پس از دور شدن از خانه به مسافت 20 مایل او را در یک کوچه مورد  اصابت گلوله قرار داد و پس از رها کردن او، از محل جنایت گریخت .

پلیس در ادامه افزود: این جنایت 2 قربانی به دنبال داشت که جسد یکی از آنها که از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود توسط پلیس در خانه مشترک آنها واقع در " فونیکس " یافت شد و جسد قربانی کوچک توسط رفتگران خیابان در یک کوچه در حالی یافت شد که جویی از خون در محل جنایت جاری بود .

" لیکون " بی شرم هنگام مشکوک شدن پلیس به اودر بازجویی ادعا کرد که در ساعت جنایت در کتابخانه دانشگاه بود .

پس از تحقیقات گسترده تر پلیس و گزارشات حاصله از همسایه ها مشخص شد که " لیکون " قاتل این دو قربانی است  و همچنین گفته شد که این دو برادر به فروش مواد مخدر مشغول بودند و همسایه ها از رفتار آنها شکایت داشتند .

آقای " لیکون" در دادگاهی که برگزار شد علی رغم دفاع از خود به مجازات مرگ محکوم شد .

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------