سارقاني كه جاي داروخانه عينك فروشي را زدند



سارقان جواني كه قصد سرقت از يك داروخانه را داشتند با مواجهه به در بسته تصميم گرفتند از عينك‌فروشي نزديك داروخانه سرقت كنند. البته با بازنمايي فيلم دوربين‌هاي مداربسته، آنها شناسايي و بازداشت شدند.

صاحب عينك‌فروشي با مركز فوريت‌هاي پليسي ١١٠ تماس گرفت و اعلام كرد كه از مغازه عينك‌فروشي‌ وي در محدوده خيابان كاج يوسف‌آباد سرقت شده است. او افزود: صبح زماني‌كه قصد داشتم وارد مغازه شوم، متوجه شدم كركره مغازه شكسته و مبلغ سه ميليون و ٧٠٠ هزار تومان، ٢١ عينك به ارزش هشت ميليون تومان به همراه لپ‌تاپ و فلش مموري از مغازه‌ام سرقت شده و اكنون از سارقان مغازه‌ام شكايت دارم. به اين ترتيب تيمي از ماموران كلانتري ١٢٥ يوسف‌آباد به محل وقوع سرقت اعزام شد.


شاهپور، سعيد و امير سه متهمي هستند كه نقشه سرقت از داروخانه را كشيدند. آنها با وجود اينكه يك روز قبل از سرقت به داروخانه مراجعه و جزييات سرقت را مرور كردند اما نتوانستند نقشه‌شان را عملي كنند. سعيد متهم ٣٠ ساله اين پرونده درباره جزييات سرقت به بازپرس گفت: حوالي ساعت ٢ نيمه‌شب به قصد سرقت از داروخانه از ماشين پياده شديم اما نتوانستيم كاري از پيش ببريم و به سراغ مغازه‌هاي ديگر رفتيم، از مغازه‌هاي بعدي هم فقط توانستيم از عينك‌فروشي سرقت كنيم و بعد از سرقت با پژو ٤٠٥ از آنجا گريختيم اما بعد از سرقت متوجه شديم جك خودرو را كه براي سرقت از آن كمك گرفته بوديم آنجا جا گذاشته‌ايم. امين نيز در اعترافاتش گفت: ابتدا كه قصد سرقت از داروخانه را داشتيم، دست من ميان كركره‌ها گير كرد و بعد از بريدنش مقداري خون آنجا ريخت، چون نتوانستيم از داروخانه سرقت كنيم، به سراغ كركره نيمه‌باز عينك‌فروشي رفتيم و پول، عينك و لپ‌تاپ را از آنجا دزديديم. پس از اعتراف سه متهم جوان اين پرونده به سرقت، متهمان براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند.


 اخبار   حوادث  -  اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------