سرقت از فاميل نزديك با سرنگ آلوده



 اصغر و جميله با آمپول آلوده و سلاح گرم جلوي در خانه پسردايي‌شان ميثم كه در خانه نبود ايستاده بودند. ماشين ٢٠٦ را جلوي در خانه پارك كردند و بعد از كوبيدن در، منتظر باز شدن در خانه و حضور مريم همسر ميثم در آستانه در شدند. در كه باز شد آمپول پر از ماده آلوده را وارد بدن مريم كردند و به خانه‌اش رفتند. اصغر و جميله بي‌آنكه بدانند دوربين‌هاي مداربسته لحظات حضورشان در خانه را ثبت مي‌كند با خيال راحت براي خودشان غذا پختند و خوردند و بعد از يك ساعت با چهار ساك سورمه‌اي رنگ بزرگ از خانه بيرون رفتند، آنها پول‌ها و اسناد و مدارك داخل خانه را سرقت كردند.

 

آن‌وقت مريم را كه پيش از اين در ماشين حبس كرده بودند به خانه منتقل كردند و رفتند. ميثم (شوهر مريم) پريشان وارد خانه مي‌شود و وقتي متوجه بي‌حالي همسرش مي‌شود از او مي‌شنود كه تمام پول‌ها و اسناد و مدارك به سرقت رفته است. او از زبان مريم مي‌شنود كه اصغر و جميله سراغش آمده‌اند و خانه را خالي كرده‌اند. اين دومين باري بود كه اصغر و جميله به سرقت از خانه ميثم آمده بودند.

 

اين را اصغر در هنگام شرح سرقت به پليس گفت. او بار اول از ميثم و جميله به خاطر سرقت شكايت نكرده. اما ميثم و مريم تنها شاكي اين پرونده نبودند. پنج شاكي ديگر نيز بعد از آنها به پليس مراجعه كردند و گفتند كه يك زن و مرد با آمپول آلوده و سلاح، خودروي‌شان را متوقف و از آنها سرقت كرده‌اند.

 

همچنين در تاريخ ششم آذرماه امسال فردي با هويت محمد طي شكايتي اعلام كرد در تاريخ سوم آذرماه همراه با همسرش قصد رفتن به سمت قيطريه را داشته‌اند كه ناگهان يك زن و دو مرد با سلاح گرم و سرنگ آلوده ناگهان وارد خودروي آنها شدند. زن شاكي به پليس گفت: وقتي خودرويم را پارك كرده بودم و مشغول باز كردن در منزل بودم زن و مردي سراغم آمدند و با يك سرنگ آلوده تهديدم كردند. كليد خانه را به زور از دستم بيرون آوردند و در خودروي ٢٠٦ كه جلوي در بود با دست و پاي بسته حبس شدم.

 

نمي‌دانستم داخل سرنگ آلوده چه بود اما تب كرده بودم و نمي‌فهميدم دوروبرم چه مي‌گذرد. بعد از دوساعت دست و پايم را باز كردند و كليد را در دست هايم گذاشتند و رفتند. وقتي خانه را گشتم متوجه شدم طلا و جواهرات و اسنادم در خانه نيست. پليس وقتي تصاوير به دست آمده از سارقان را كه از دوربين مداربسته خانه مريم و ميثم ضبط شده بود به شاكيان نشان دادند، آنها سارقان را شناسايي كردند. براساس گزارش پليس اين دو سارق، همدست ديگري به نام منصور هم داشته‌اند كه در برخي دزدي‌ها آنها را همراهي مي‌كرده است.


اين پرونده شش شاكي دارد كه دو نفر از شاكيان نسبت فاميلي با سارق دارند. اين پرونده همچنان در شعبه هشت دادگاه كيفري در حال بررسي است.


 اخبار  حوادث  -  اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------