آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زورگیران مسافربرنما با تاکسی شکار می‌کردند(عکس)



چهار مرد و یک زن که با تشکیل باندی، اموال مسافران را با تهدید و کتک سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

 

اخبار,اخبار  حوادث , زور گیران

 رسیدگی به این پرونده از چندی پیش با شکایت مرد مسافری از دو سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با تحقیق از شاکی مشخص شد وی روز حادثه به عنوان مسافر سوار تاکسی شده که راننده در میانه راه تغییر مسیر داده و همراه دیگر سرنشین ماشین به طرفش حمله کرده و با تهدید اموالش را دزدیده و او را از خودرو به بیرون پرت کرده است.

با اطلاعاتی که او به پلیس داد، چهره‌نگاری از دو سارق فراری انجام شد و آنها تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند.

جستجو برای دستگیری سارقان فراری ادامه داشت تا این‌که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. با تحقیق از شاکیان مشخص شد آنها نیز در دام همان سارقان فراری گرفتار شده‌اند و اموالشان سرقت شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد سارقان با دو دستگاه خودروی تاکسی و شخصی، این مسافران را به دام انداخته‌اند.

در حالی که ماموران در جستجوی متهمان فراری بودند، یکی از مسئولان بیمارستانی با پلیس تماس گرفت و خبر داد مردی مورد حمله سارقان قرار گرفته و به‌شدت مصدوم شده است.

ماموران با حضور در بیمارستان و تحقیق از وی متوجه شدند او راننده مسافربر بوده که دو مرد مسافرنما او را مجروح و خودرویش را سرقت کرده‌اند. جستجو‌ها ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شهر کرج به درگیری سرنشینان یک تاکسی مشکوک و در تحقیق از سه سرنشین آن متوجه شدند یکی از آنها به عنوان مسافر سوار شده که راننده و سرنشین تاکسی با تهدید چاقو قصد سرقت امواش را داشتند.

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کردند با همدستی سه نفر دیگر که دو مرد و یک زن هستند، با تشکیل یک باند حرفه‌ای درقالب گروه‌های دو، سه و چهار نفره ابتدا در قالب مسافر، خودرو سرقت کرده و سپس با خودروی سرقتی از مسافران زورگیری می‌کردند.

با توجه به اعتراف‌‌های اعضای این باند، به درخواست بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج تصاویر آنها بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی در دام آنها گرفتار شده‌اند با حضور در پلیس آگاهی از متهمان شکایت یا پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.


 اخبار  حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------