دستگیری پزشک قلابی در چابهار



سه عضو یک تیم پزشکی قلابی که اقدام به درمان بیماران می‎کردند، در چابهار دستگیر شدند.

محمد کاظمی رئیس پلیس چابهار گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر حضور یک تیم پزشکی که اعضای آن زن و مرد بودند جهت انجام فعالیت‎های پزشکی در یکی از روستاها سریعاً اکیپ گشت پاسگاه «نوبندیان» برای تحقیقات به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در تحقیقات ابتدایی مأموران مشخص شد که تعدادی زن و مرد وارد روستا شده و اعلام داشته‎اند که از مراکز بهداشت شهر چابهار جهت درمان آنفلوانزا در مناطق محروم به این مکان آمده‎اند.

فرمانده پلیس چابهار در ادامه تصریح کرد: مأموران با اعزام به منطقه، از کسی که در نقش پزشک اقدام به معاینه و درمان روستائیان می‎کرد مدارک پزشکی خواسته که وی مدارکی نداشت.

کاظمی با اشاره به اینکه این مرد به همراه دو زن که همدست او بودند برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل شدند، تصریح کرد: این زنان و مردان در تحقیقات تخصصی به اینکه بدون داشتن مدارک پزشکی نسبت به درمان بیماران اقدام کردند، اعتراف کرده و در این رابطه 13 نفر از طعمه‌هایش نیز شناسایی شدند.


این مقام پلیسی با اشاره به اینکه این افراد دارای سوابق چنین کاری در یکی از شهر‌های همجوار بوده‎اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.


 اخبارحوادث  -  ایران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------