سناريوي ربودن همسر براي گرفتن طلاق



 زن جواني كه با همدستي اعضاي يك كمپ ترك اعتياد همسرش را ربوده و در كمپ مخفي كرده بود تا بتواند از او طلاق بگيرد با شكايت همسرش به اتهام آدم‌ربايي دستگير شد.

 اواخر خرداد امسال مردي ٤٣ ساله با مراجعه به دادسراي امور جنايي از همسرش به اتهام آدم‌ربايي شكايت كرد. او به پليس گفت: رزيتا، همسرم دو بار از من براي گرفتن طلاق و نفقه شكايت كرده كه هردو شكايت او به نتيجه نرسيد. ششم خرداد در حالي كه تازه از سركار آمده بودم و قصد استراحت داشتم، زنگ خانه به صدا در آمد و سه مرد قوي هيكل همراه با همسرم من را به زور به كمپ ترك اعتياد بردند.

 

چهار روز در اسارت آدم‌رباها در كمپ بودم تا اينكه توانستم با پرداخت دو ميليون تومان به يكي از اعضاي كمپ با خانواده‌ام تماس بگيرم. بعد از ١٧ روز از كمپ ترخيص شدم. با شكايت اين مرد ميانسال و انجام تحقيقات تخصصي از پزشك كمپ، مشخص شد، مراد به زور به كمپ منتقل شده و تست اعتيادش در زمان پذيرش منفي بود. زن ٣٤ ساله با رد ادعاهاي همسرش گفت: او در اواخر معتاد به شيشه شده بود به همين خاطر او را به كمپ فرستادم. مسوولان آنجا ادعا كردند، تست اعتياد مراد مثبت است. ساعاتي بعد پول درمان را به حساب مدير كمپ واريز كردم. با اظهارات زن جوان با دستور محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي با قرار وثيقه يك ميليارد ريالي به اتهام مشاركت در آدم‌ربايي بازداشت شد.


 اخبار  حوادث   - نیزان  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------