آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

نجات قاتل همسر از اعدام



مردی که به خاطر کشتن همسرش محکوم به مرگ شده بود در آستانه اعدام نجات یافت.  

 این مرد محکوم به مرگ که فرشید 41 ساله است شب دهم دی ماه 89، همسرش مریم 34 ساله را با ضربات جسم سنگین به ناحیه سر از پای درآورد. وقتی راز این جنایت خانوادگی برای پلیس فاش شد این مرد چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و گفت: مدت‌ها بود که من و همسرم با هم اختلاف خانوادگی داشتیم اما از آنجا که صاحب یک دختر بودیم من بارها کوتاه می‌آمدم چرا که دوست نداشتم کانون زندگی‌مان از هم بپاشد. وی افزود: اما همسرم همیشه بنای ناسازگاری می‌گذاشت. شب حادثه به اتاق خواب رفت و سر و صدا کرد به او تذکر دادم که آبروداری کند چرا که دوست نداشتم همسایه‌ها متوجه اختلافات خانوادگی‌‌مان شوند.


همان لحظه مریم وارد حمام شد و اقدام به خودزنی کرد و دوباره به اتاق خواب رفت دنبالش رفتم، از او خواستم سکوت کند اما بی‌فایده بود و داد و بیداد می‌کرد در یک لحظه عصبی شدم و اسپری را که دستش بود گرفتم چند ضربه به سرش زدم، طوری  که  اسپری مچاله شد.
وقتی به خود آمدم دیدم که او را کشته‌ام. خیلی پشیمان شدم اما دیر شده بود و نمی‌توانستم کاری برای نجات همسرم انجام بدهم. این مرد در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران تحت محاکمه قرار گرفت. دخترش او را بخشید اما پدر و مادر قربانی جنایت تقاضای قصاص کردند.


بدین ترتیب فرشید به خاطر قتل همسرش به قصاص نفس محکوم و این حکم از سوی قضات عالیرتبه دیوانعالی کشور تأیید شد.


این داماد که در آستانه اعدام قرار گرفته بود سه روز پیش از اجرای حکم توانست رضایت پدر و مادر همسرش را بگیرد و از چوبه دار رهایی یابد.


صبح دیروز فرشید تنها به لحاظ جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان‌زاده و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفت.


فرشید وقتی برای آخرین دفاع در جایگاه ایستاد، گفت: همسرم دخترخاله نانتی‌ام بود. با هم اختلاف خانوادگی داشتیم شب حادثه نیز بین ما مشاجره لفظی درگرفت او اقدام به خودزنی و داد و فریاد کرد از او خواستم که سر و صدا نکند اما توجهی نکرد، در یک آن خون جلوی چشمانم را گرفت و عصبی شدم و اسپری تافتی که در دستش بود را گرفتم و چند ضربه به او زدم. وقتی به خود آمدم دیدم مریم را کشته‌ام و حالا نیز بشدت پیشمان هستم و تقاضای عفو و بخشش دارم. بنابر این گزارش، سه قاضی عالیرتبه با هم وارد شور شدند و قرار است بزودی این مرد از زندان آزاد شود.

 اخبار حوادث -  روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------