آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تاجر شمال کشور 20 میلیارد به جیب زد



فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یك تاجر که اقدام به کلاهبرداری کرده بود،‌خبر داد

 سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: به دنبال ارجاع حكم جلب از اجرای احكام مدنی دادگستری قزوین به پلیس  آگاهی استان مبنی بر اینكه یك متهم محكوم به پرداخت 20 میلیارد ریال در حق فردی در شهرستان انزلی متواری و در مكان نامعلومی در قزوین ساكن شده، موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی ادامه داد: متهم كه یكی از تجار شمال كشور بوده، پس از چند نوبت  خرید از شاكی پرونده و جلب اعتماد فروشنده در چند معامله اقدام به ارائه چك به فروشنده می كند .

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: فروشنده پس از مراجعه به بانك و پس از مواجه شدن با خالی بودن حساب بانكی متهم متوجه كلاهبرداری خریدار شده كه با شكایت شاكی و تشكیل پرونده  رسیدگی به آن در دستور كار دستگاه قضایی قرار می گیرد.
 
سردار محمودی اضافه كرد: اقدام های گسترده ای برای شناسایش متهم تحت  تعقیب انجام شد كه پس از اطمینان از حضور وی در قزوین و پس از ساعت  ها تعقیب و مراقبت و استفاده از منابع مردمی، سرانجام متهم در یك عملیات غافلگیرانه در یكی از خیابان های قزوین دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد .

به گفته این مسئول انتظامی، متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و در اجرای دستور دستگاه قضا- جهت ادامه مراحل رسیدگی پرونده به شهرستان انزلی منتقل گردید .

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------