28 گروه بزرگ خلافکاران پایتخت در یک شب متلاشی شدند+تصاویر



فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 141سارق زورگیر، کیف قاپ ، منزل و... که در قالب 28باند سرقت فعالیت می کردند خبر داد.

  سردار حسین ساجدی نیا ،فرمانده انتظامی تهران بزرگ ، صبح امروز در ستاد پلیس آگاهی فاتب برگزار شد، در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از چندین ماه تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق شدند ساعاتی پیش 141 سارق را دستگیر کنند
 
وی با بیان اینکه این سارقان درقالب 28باند مجرمانه فعالیت می کردند ، افزود:40درصد از سارقین دستیگر شده کیف قاپ   وزورگیر هستند . 

 

اخبار,اخبار حوااث ,خلافکاران پایتخت

 

اخبار,اخبار حوااث ,خلافکاران پایتخت


 ساجدی نیا با اشاره به اینکه اغلب سارقین دستگیر شده در خارج از شهر تهران سکونت دارند،ادامه داد:این گروه از سارقین در سرقت های مختلف بویژه زورگیری ، کیف قاپی ، گوشی قاپی ، سرقت منزل،سرقت داخل خودرو و سرقت خودرو در مناطق مختلف شهر تهران به خصوص مناطق شمال ،غرب و شرق تهران فعالیت دارند و دست به اعمال مجرمانه می زدند.
 
رئیس پلیس پایتخت در بازدید از اموال بدست آمده از مخفیگاه متهمین عنوان داشت : برابر اعلام پلیس آگاهی تهران بزرگ ، علاوه بر توقیف خودرو وموتورسیکلت های مورد استفاده در سرقت ها از سوی متهمین ، مقادیر متنابهی از انواع اموال مسروقه از مخفیگاه این تعداد از سارقین کشف و به پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شده است که از جمله این اموال می توان به کشف دهها گوشی تلفن همراه ، قطعات و لوازم خودرو و موتورسیکلت ، تلویزیون ، رایانه و همچنین تجهیزات رایانه ای ، تب لت ، دوربین های عکاسی و فیلامبرداری ، تابلو فرش ، فرش ، ساعت  ، 
ساعت مچی ، دوربین های شکاری ، تجهیزات پزشکی ، تجهیزات ویژه ماهیگیری ، مقادیری طلا و جواهرات و اسناد و مدارک خودروهای دارای سابقه سرقت و .... اشاره کرد. 
 
سردار حسین ساجدی نیا، با اشاره به سوابق متعدد متهمین دستگیر شده عنوان داشت: بررسی های اولیه حکایت از آن دارد که بیش از 70 درصد این افراد سابقه دار هستند .
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون سرقت در سطح پایتخت 11درصد و در درماه جاری نیز 20درصد کاهش داشته است،افزود: طرح های مقابله با سرقت و سارقین کماکان با قوت و جدیت بیشتری ادامه دارد.
 
وی به حضور مستمر واحدهای گشتی در سطح تهران بزرگ اشاره کرد و بیان داشت:با افزایش و بکارگیر ی مضاعف و دو برابری این واحد ها وقوعات سرقت کاهش و میزان دستگیری ها نیز دو برابر افزایش یافته است.

اخبار,اخبار حوااث ,خلافکاران پایتخت

 

اخبار,اخبار حوااث ,خلافکاران پایتخت


رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه طرح امنیت و آرامش در سطح محلاتشهر تهران ادامه خواهد داشت از شهروندان خواست تا همانند گذشته با پلیس تعامل مستمر داشته باشند و مشکلات محله خود را با شماره تلفن 110 از طریق مرکز فوریت های پلیسی تهران بزرگ اطلاع دهند.
 
سردار ساجدی نیا در پاسخ به این سئوال که پلیس چه تمهیداتی در رابطه با جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار دارد، بیان داشت:بحمدالله وضعیت خوبی در سطح شهر تهران شاهد هستیم و با همکاری خوبی که شهرداری تهران با مجموعه فرماندهیانتظامی تهران بزرگ دارد مقرر شده که ظرفیت کمپ ها به 3000نفر دیگر افزایش یابد که با محقق شدن این امر پلیس اقدامات خود را در رابطه با جمع آوری معتادان ادامه خواهد داد.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان به شهروندان توصیه کرد: به منظور کاهش سرقت و مقابله با سارقان توصیه های پلیسی را جدی گرفته و عملا در زندگی خود بکار بندید.


  اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------