یکی از عاملان شهادت فرمانده پاسگاه حسین‌آباد کشته و همدستش دستگیر شد



 یکی از سارقان مسلح و عاملان شهادت فرمانده پاسگاه حسین‌آباد شوش در عملیات تعقیب و گریز ماموران پلیس کشته و همدست وی نیز دستگیر شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس در شوش با بیان اینکه بر اثر تعقیب و گریز و درگیری ماموران انتظامی با سارقان مسلح فرمانده پاسگاه حسین‌آباد این شهرستان به فیض شهادت رسید، اظهار کرد: یکی از عاملان شهادت فرمانده پاسگاه حسین آباد شوش از سارقان مسلح سابقه‌دار است.

وی افزود: نادعلی بدررفته از اهالی ازنا بوده که تاکنون بیش از هشت نفر از اهالی دزفول و اندیمشک را به قتل رسانده است.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه این قاتل از زندان فرار کرده است، ادامه داد: این مجرم سه روز پیش یک پژو از دزفول سرقت کرده که شب گذشته در درگیری با ماموران پلیس شهرستان شوش پس از آنکه فرمانده پاسگاه حسین آباد را به شهادت رساند، کشته شد.

وی با اشاره به اینکه نفر دوم نیز با اقدام به موقع نیروهای امنیتی شوش دستگیر شده است خاطرنشان کرد: سارقان مسلح هیچکدام بومی شوش نیستند و تنها ساعاتی پس از ارتکاب جرم و درگیری با ماموران که منجر به شهادت فرمانده پاسگاه حسین آباد شوش شد، در عملیات گسترده تعقیب و گریز توسط پلیس شهرستان شوش دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته بر اثر تعقیب و گریز و درگیری ماموران انتظامی با سارقان مسلح، فرمانده پاسگاه حسین آباد این شهرستان به فیض شهادت رسید.

در این درگیری که در محل پل شهید ناجیان این شهرستان روی داد سروان «عباس نادری» فرمانده پاسگاه حسین آباد به شهادت رسید و سروان محمد بیرانوند از دیگر پرسنل این پاسگاه مجروح شد.

در این میان، یکی از پرسنل بیمارستان نظام مافی از شهادت فرمانده پاسگاه حسین آباد در کنار همسرش که از پرسنل بیمارستان است خبر داد و گفت: همسر شهید عباس نادری در بیمارستان، همکار ما است که در  شیفت، هنگام شهادت نادری بالای سر وی در اورژانس بیمارستان نظام مافی بود.


  اخبار حوادث  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------