قتل زنجیره‌ای کودکان پس از رسیدن به اهداف پلید/ مرگ قاتل متجاوز در زندان + تصویر



اخبار,اخبار حوادث  ,حوادث

رابرت بلک به قتل 4 کودک اعتراف کرد و به علاوه به ارتکاب قتل های دیگری نیز به متهم شده بود.

 رابرت بلک در سن 68 سالگی در زندان «مَگَبری»، شمال ایرلند، از دنیا رفت. او به قتل 4 کودک اعتراف کرد و به علاوه به ارتکاب قتل های دیگری نیز به متهم شده بود.

در دهه‌ی 1980 رابرت بِلَک 4 کودک را به قتل رساند؛ اما نهایتاً در حین ارتکاب جرم و محبوس کردن دختری 6 ساله با دست و پای بسته در یک کیسه‌ی خواب عقب خودرویش دستگیر شد. دختربچه، زنده اما مورد تجاوز قرارگرفته بود.

آخرین محکومیت زندان وی در سال 2011 و به خاطر آدم‌ربایی و قتل جنیفر کاردی در سال 1981 صادر شد. در آن سال بلک، جنیفرِ 9 ساله را درحالی‌که سوار بر دوچرخه به خانه یکی از دوستانش در «بالیندری» (کو آنتریمی) می‌رفت، ربود. رابرت که به‌عنوان راننده و تحویل‌دهنده در سفری کاری به سمت شمال ایرلند به سر می‌برد، با جنیفر مواجه شد و پس از قتل کودک جسدش را به آب انداخت.

اتهام قتل جنیفر در حالی در سال 2011 به وی وارد شد که رابرت به جرم سه قتل دیگر هنوز در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان بود.

سال 1994 وی به خاطر قتل سوزان مکس ولِ 11 ساله از نواحی مرزی اسکاتلند، کارولین هاگِ 6 ساله از اِدینبورگ و سارا هارپر 11 ساله از مورلی در نزدیکی لیدز مجرم شناخته شد. به‌علاوه او به یک مورد آدم‌ربایی ناموفق در سال 1988 در نناتینگهام نیز متهم شد.

در پرونده‌ی جنایی دیگری وی مظنون اصلی قتلِ ژانت تیتِ 13 ساله بود که آخرین بار در سال 1978 در روستای «دیوون» دیده‌شده بود. روزنامه‌ها و دوچرخه‌ی این نوجوان روزنامه رسان پیدا شدند اما جسد وی را هرگز پیدا نکردند. در آن زمان رابرت به‌عنوان مظنون دستگیر شد اما مدارک کافی نبودند.

در آخرین دادگاهش، دادستان‌ها مصرانه خواستار حبس ابد برای این قاتل اسکاتلندی تبار شدند اما قاضی در طی حکمی او را به حداقل 25 زندان محکوم کرد.

 

اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------