واژگونی تریلر حاوی ۱۷۰۰ کیلو نیترات آمونیوم در جاده ورامین



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از واژگونی تریلر مواد شیمیایی (نیترات آمونیوم) در جاده ورامین و مصدومیت این راننده خبر داد.

اخبار,اخباراجتماعی ,واژگونی تریلر مواد شیمیایی

جلال ملکی در گفت‌وگو با   فارس، اظهار داشت: در ساعت 2:48 بامداد امروز حادثه پخش شدن مواد شیمیایی در جاده ورامین جاده چرمشهر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ایستگا‌ه‌های 101  به همراه تانکر آب و گروه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی با اشاره به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، گفت: به دلیل وسعت حادثه از آتش‌نشانی شهر تهران کمک خواسته بود که نیروهای ما اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تریلر به همراه 21 گونی ماده نیترات آمونیوم به وزن هر کدام 1700 کیلو به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف و به حالت نیمه واژگون در سطح جاده بود و تمام کیسه‌های مواد شیمیایی بر روی زمین افتاده بودند.

ملکی گفت: از این تعداد مواد 9 کیسه نیترات آمونیوم پاره شده و بر روی زمین ریخته شده بود، 12 کیسه سالم و با تریلر جابجا شد.

وی افزود: گازوئیل این خودرو نیز نشست کرده بود و با مواد نیترات آمونیوم در حال ترکیب بود که آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و نسبت به پاکسازی محل اقدام کردند که تمامی مواد از سطح جاده جمع‌آوری شد و محل نیز تحویل عوامل انتظامی و شهرداری داده شده است.

به گفته ملکی در ساعت 6:05 صبح امروز عملیات این حادثه با مصدومیت جزیی راننده تریلر به پایان رسید.


  اخبار اجتماعی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------