مرگ پسر خردسال با خوردن شربت متادون



پسر ۳ و نيم ساله به دليل خوردن شربت متادون و مسموميت جان خود را از دست داد.

  نهم دي ماه امسال خبر فوت پسر سه و نيم ساله‌اي كه بر اثر مسموميت با خوردن متادون به بيمارستان فياض بخش منتقل شده بود، توسط ماموران ١٥٠ تهرانسر به بازپرس كشيك قتل اعلام شد. با دستور محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران جسد پسر خردسال به پزشكي قانوني منتقل شد و صبح ديروز خانواده اين پسر خردسال با حضور در دادسراي جنايي تهران جزييات فوت فرزندشان را به بازپرس شرح دادند و مادر اين پسر به بازپرس گفت: من و شوهرم همراه با خواهر و شوهر خواهرم در منزل پدري‌ام زندگي مي‌كنيم، چند وقتي بود كه قصد داشتيم محل زندگي‌مان را عوض كنيم، من روز فوت پسرم به خاطر اعتيادم در كمپ ترك اعتياد بستري بودم و بعد از فوت پسرم از اين ماجرا خبر‌دار شدم.

پدر اين پسر نيز در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: روز قبل از فوت پسرم، شربت متادون را در دستانش ديدم كه بلافاصله شربت را از او گرفتم، صبح روز بعد حوالي ساعت ٧ خواهر همسرم من را بيدار كرد و گفت فرزندم مدام خواب است و بيدار نمي‌شود كه با ديدن بيهوشي پسرم او را به بيمارستان منتقل كرديم اما متاسفانه پسرم جان خود را از دست داده بود.

 پدر ٤٥ ساله پسر خردسال ادامه اظهاراتش به بازپرس، شرح داد: فرزند من به اين دليل كه نتوانستيم گواهي ولادتش را از بيمارستان بگيريم، شناسنامه ندارد و اكنون نيز بدون شناسنامه نمي‌توانيم جسدش را دفن كنيم، خواهر همسرم و شوهرش همواره ماده مخدر شيشه مصرف مي‌كنند و هم فرزند خودشان و فرزند من نيز اين صحنه‌ها را مي‌ديدند.

با اظهارات والدين پسر خردسال، محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران دستور اجازه دفن وي را صادر كرد و تحقيقات درباره علت مرگ پسر خردسال ادامه دارد.


 اخبار  حوادث  -  اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------