قاتل زن دوم در انتظار اعدام



حکم قصاص مرد جوان که همسر دومش را کشته بود در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و شمارش معکوس برای اعدام وی آغاز شد.

رسیدگی به این پرونده از صبح سوم خرداد 92 به‌دنبال تماس مرد جوانی به نام حمیدرضا در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مرد که هراسان بود از کشته شدن همسر 28 ساله‌اش به نام شراره خبر داد.

 به این ترتیب پلیس به خانه این زوج جوان در خیابان سبلان رفت و پیگیر ماجرا شد. شواهد نشان می‌داد زن جوان خفه شده است. حمیدرضا به ماموران گفت: «شراره همسر دومم بود. او میهماندار هواپیما بود و صبح‌ها زودتر از من به محل کارش می‌رفت. صبح وقتی بیدار شدم دیدم در خانه باز است. گمان کردم همسرم فراموش کرده در را ببندد اما یکباره در آشپزخانه با جنازه شراره روبه‌رو شدم.»

در حالی که این مرد مدعی بود هیچ اختلافی با همسرش نداشته است پدر و مادر شراره از دامادشان شکایت کردند و او را عامل قتل دخترشان معرفی کردند.

 آنها گفتند حمیدرضا از همان ابتدای زندگی مشترک با شراره اختلاف داشته و بارها او را کتک زده بود. پلیس با سرنخ‌هایی که از این جنایت خانوادگی به دست آورد حمیدرضا را بازداشت کرد.

 او در حالی که منکر قتل همسرش بود پای میز محاکمه ایستاد و گفت: «گمان می‌کنم افراد ناشناس نیمه شب وارد خانه‌ام شده‌اند و همسرم را کشته‌اند.» در این بین اما همسر اول حمیدرضا و دوست صمیمی قربانی به‌عنوان شاهد در جایگاه ویژه ایستادند و علیه متهم شهادت دادند.

زن اول حمیدرضا گفت: «این مرد بی‌رحم بود و بارها مرا کتک زده بود. او مرا تهدید به مرگ می‌کرد و چند بار می‌خواست مرا خفه کند. به همین خاطر با وجود داشتن فرزند از او جدا شدم و مدتی بعد فهمیدم با شراره ازدواج کرده است. من هم شک ندارم حمیدرضا قاتل شراره است.»

 در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و اظهارات شاهدان، حمیدرضا را به قصاص محکوم کرد. این رای با اعتراض وکیل متهم در شعبه 28 دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور بر آن مهر تایید زدند.


 اخبار حوادث   -  فرهیختگان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------