قتل برادرزاده در شكار گراز



مرد شكارچي كه براي شكار گراز به جنگل‌هاي مازندران رفته بود، اشتباهي برادر‌زاده‌اش را هدف شليك گلوله قرار داد و به قتل رساند.

  شامگاه دوشنبه 22 دي ماه مأموران پليس استان مازندران از قتل مردي در پارك ملي پاپند باخبر و راهي محل شدند. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول بر اثر شليك تفنگ ساچمه‌اي به صورتش جان باخته است. تحقيقات پليسي حكايت از آن داشت كه محيط‌بانان پارك ملي پابند هنگام گشت‌زني در پارك ملي پاپند اين جسد را كشف كرده‌اند.

تحقيقات ميداني و تخصصي نشان داد مقتول شكارچي غير مجازي است كه به همراه پنج شكارچي ديگر براي شكار گراز وحشي به اين منطقه آمده‌اند كه از سوي يكي از شكارچيان به اشتباهي هدف گلوله قرار گرفته و به قتل رسيده است. لحظاتي پس از اعلام اين حادثه، قاضي كشيك شهرستان در محل حاضر شد و به تحقيق پرداخت.

يكي از محيط‌بانان گفت: ساعتي قبل گزارشي درباره ورود شبانه شكارچيان به منظور شكار گراز به پارك ملي به ما رسيد. پس از اين، اكيپي از محيط‌بانان براي برخورد با شكارچيان راهي منطقه جنگلي موسوم به كوهسار شديم تا اينكه در جست‌وجوي محل با اين جسد روبه‌رو شديم كه خون زيادي از او رفته بود و بلافاصله موضوع را به پليس خبر داديم. مأموران پليس در ادامه پنج شكارچي غير مجاز را دستگير كردند و مشخص شد مقتول با شليك اشتباهي عمويش كه جزو اين پنج شكارچي بوده هدف گلوله قرار گرفته و به قتل رسيده است.

مأموران در بررسي صحنه حادثه دريافتند شكارچيان لحظه حادثه براي شكار گراز وحشي از يكديگر فاصله گرفتند كه عامل اين حادثه در تاريكي شب وقتي متوجه صداي خش‌خش برگ‌هاي كف جنگل مي‌شود با تصور اينكه گرازي به وي نزديك شده به سمت وي شليك مي‌كند كه بعد از حادثه متوجه مي‌شود برادر‌زاده‌اش را به اشتباهي هدف گلوله قرار داده است.

پنچ متهم به دستور بازپرس پرونده براي تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران پليس آگاهي قرار گرفتند.
مهندس علي كلانه، رئيس پارك ملي پابند در اين باره گفت: محل حادثه در نزديكي محل دفن زباله شهرستان نكا است كه متأسفانه به دليل محصور نبودن، بسياري از جانوران وحشي از جمله گراز و شغال براي تغذيه به اين مكان مي‌روند و بسياري از شكارچيان متخلف هم شب‌ها براي شكار گراز راهي آنجا مي‌شوند.

 

اخبار  حوادث  -  جوان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------