افشای نقشه زوج جوان برای قتل پدر و عمه



دادستان خرمشهر جزئیات کشف راز جنایت خانوادگی و دستگیری مسافربر متجاوز در این شهر را تشریح کرد.

 علیرضا باوی در گفت‌وگو با جام‌ جم در باره پرونده جنایت خانوادگی توضیح داد: سوم دی امسال فردی در تماس با پلیس مدعی شد از چند روز قبل خواهر و برادرش ناپدید شده‌اند و همسایه‌ها هم آنها را ندیده‌اند. به مقابل خانه آنها در یکی از محله‌های خرمشهر آمده اما هرچه در می‌زند، کسی در را باز نمی‌کند و به همین دلیل به موضوع مشکوک شده است. در ادامه ماموران کلانتری در محل حاضر شده و پس از بررسی اظهارات شاکی و تائید موضوع توسط همسایه‌ها، از امدادگران آتش‌نشانی برای ورود به خانه درخواست کمک کردند. سرانجام آتش‌نشانان در خانه را باز کردند و ماموران با ورود به خانه با جسد زن و مرد سالخورده‌ای رو‌به‌رو شدند که چند روز از مرگ آنها می‌گذشت. بسته بودن دست آنها احتمال قتل را مطرح کرد و موضوع به بازپرس شعبه اول دادسرای خرمشهر اعلام شد.

بازپرس جنایی پس از تحقیقات مقدماتی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. بررسی‌ها نشان داد، قربانیان با هم خواهر و برادر بودند که پس از بسته شدن دستانشان خفه شده‌اند.

وی اضافه کرد: بازجویی از بستگان قربانیان نشان داد، مرد سالخورده از مدتی قبل با دختر و دامادش اختلاف داشته و به احتمال قوی این جنایت توسط آنها انجام شده است. بلافاصله دختر 24 ساله دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل پدر و عمه‌اش اعتراف کرد و گفت: به خاطر اختلافی که با پدرم داشتم نقشه قتل او و عمه‌ام را طراحی و با کمک همسرم اجرا کردم.

دستگیری داماد فراری
باوی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات برای دستگیری داماد خانواده آغاز شد و ماموران متوجه شدند او پس از قتل تلفن پدرزنش را سرقت کرده است به همین دلیل با ردیابی تماس‌های او، مخفیگاهش در اطراف اصفهان شناسایی شد و ماموران او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. مرد جوان هم پس از مراجعه به دادسرا به مشارکت در این قتل اعتراف کرد و متهمان پس از بازجویی با قرار قانونی روانه زندان شدند.

دستگیری شیطان پرایدسوار
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر در ادامه از دستگیری مرد متجاوزی در این شهر خبر داد که در پوشش مسافربر سه زن را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

باوی در تشریح این پرونده گفت: تحقیقات برای دستگیری مرد آدم‌ربا همزمان با شکایت زنی در دادسرا آغاز شد. زن جوان در شکایتش مدعی شد، برای رفتن به خانه سوار یک دستگاه خودروی پراید قرمز شدم که راننده آن مرد جوانی بود. پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و به سمت محل خلوت حرکت کرد. وقتی به او اعتراض کردم با چاقو به مرگ تهدیدم کرد. من هم مجبور شدم سکوت کنم. او سپس مرا از ماشین بیرون کشید و بدون توجه به التماس‌هایم مورد آزار و اذیت قرار داد. همزمان با آغاز تحقیقات، دو زن دیگر نیز با مراجعه به دادسرا علیه شیطان پرایدسوار شکایت‌هایی را مطرح کردند. با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران با دستور قاضی هاشمی بازپرس شعبه اول دادسرا تحقیقات در این زمینه را آغاز و با ردیابی‌های خود، مرد جوان را دستگیر کردند که او در بازجویی‌ها به ربودن و آزار و اذیت سه زن اعتراف کرد. متهم همچنین اقرار کرد پس از آزار زنان، پول و تلفن همراه آنها را سرقت می‌کرده است.

دادستان خرمشهر تاکید کرد: متهم که از مجرمان سابقه‌دار است پس از اعتراف به جرایمش روانه زندان شد. مجرمان بدانند دستگاه قضایی با آنها قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد آنها با اقدامات مجرمانه‌شان امنیت شهروندان را سلب کنند.


 اخبار حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------