کشف چک‌پول‌هاي تقلبي از 2 جاعل در آمل



رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران از شناسايي و دستگيري دو جاعل و کشف 53 ميليون ريال چک پول تقلبي در شهرستان آمل خبر داد.

  احمدرضا رستمي گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي غير بومي در امر توزيع چک پول‌هاي تقلبي و جعلي در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي پس از استفاده از شگردهاي خاص پليسي موفق شدند دو متهم اين پرونده به نام‌هاي ح ـ ن و رضا ـ الف اهل استان‌هاي غربي کشور را شناسايي کرده و مورد تعقيب و مراقبت قرار دهند.

رئيس پليس آگاهي مازندران گفت: ماموران در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه متهمان به جعل که با مشاهده ماموران قصد داشتند با يک دستگاه خودروي سواري پژو پارس سفيد رنگ از دست قانون فرار کنند را با عکس‌العمل سريع و دادن اخطار ايست و تيراندازي به سمت خودرو متوقف و دستگير کنند.

اين مسئول از کشف پنج ميليون و 300 هزار تومان چک پول‌هاي جعلي و تقلبي 50 هزار توماني طرح جديد و قديم خبر داد. وي گفت: متهمان در تحقيقات و بازجويي‌هاي فني پليس ضمن اقرار به بزه انتسابي اظهار کردند که با مراجعه به مغازه‌ها و واحدهاي صنفي در قبال خريد اجناس چک پول‌هاي جعلي و تقلبي را ارائه کرده و از اين طريق از شهروندان کلاهبرداري مي‌کردند همچنين متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

 

 اخبار حوادث  - پايگاه خبري پليس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------