مدیر شرکت جعلی نوین پخش دستگیر شد/ کلاهبرداری 30 میلیاردی از بازاریان مازندارن



فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد ریالی در پوشش شرکت جعلی پخش مواد غذایی خبر داد.

محمدعلی اتباعی طبری گفت: در پی اعلام شکایت افرادی از استان‌های مازندران، لرستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و تهران مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی به نام جعلی «عباس ـ ن» 48 ساله، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر افزود: ماموران با انجام تحقیقات از شاکیان پرونده و مالباختگان دریافتند، متهم به کلاهبرداری با تاسیس شرکت جعلی توزیع و پخش مواد غذایی پس از کسب اعتماد بازاریان اقدام به خرید اجناس و صدور چک‌های بلامحل کرده است.
 
طبری تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات ماموران با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای خاص پلیسی رد مرد 48 ساله کلاهبردار با نام واقعی «پرویز ـ ح» را در یک باز محلات شهر زدند.
 
وی خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضایی این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند و در نتیجه در عملیاتی غافلگیرانه متهم را حین تردد با یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در یکی از میادین اصلی شهر دستگیر کردند.
 
طبری اظهار داشت: متهم که با تاسیس شرکت جعلی و تهیه دفتر کار و ساخت مهر جعلی شرکتی به نام نوین‌پخش را تاسیس کرد با افتتاح حساب‌های جاری به نام جعلی «عباس ـ ن» به خرید اقلام و کالا در بازار اقدام و با صدور چک‌های بلامحل، بیش از 3 میلیارد تومان از بازاریان و کسبه کلاهبرداری کرد.
 
وی گفت: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


  اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------