دستگیری 3 متهم به قتل مامور سدمعبر شهرداری گرگان



وی گفت: با توجه به مستندها و شواهد موجود و اعتراف صریح آنان، هم اینک این سه متهم (الف.س)،(م.س) و (ع.الف)برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی، تحویل مراجع قضایی شده اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: سه متهم به قتل مامور سد معبر شهرداری گرگان در کمتر از یک هفته در یکی از روستاهای شهرستان کاشمر از توابع استان خراسان رضوی دستگیر شدند.
 
سرهنگ محمدرضا اکبری به ایرنا گفت: این متهمان عصر شنبه گذشته (26دی ماه) در گرگان با این مامور درگیر شده بودند.

به گفته وی با اخذ نیابت قضایی و همراهی پلیس آگاهی خراسان رضوی، هر سه متهم این پرونده دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی گلستان منتقل شده اند.

وی گفت: با توجه به مستندها و شواهد موجود و اعتراف صریح آنان، هم اینک این سه متهم (الف.س)،(م.س) و (ع.الف)برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی، تحویل مراجع قضایی شده اند.

سرهنگ اکبری اضافه کرد: این متهمان به قتل مامور شهرداری گرگان در پی درخواست از او برای دریافت ترازوی یک فروشنده دوره گرد میوه، اعتراف کرده اند.

وی درخصوص علت وقوع این قتل گفت: براساس بررسی صحنه درگیری که در ابتدای خیابان بویه گرگان روی داده است، این مامور سد معبر شهرداری گرگان عصر شنبه 26 دی ماه سال جاری با ضربات چاقو از ناحیه ران هر دو پا مجروح و قبل از رسیدن به بیمارستان براثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.

به گفته سرهنگ اکبری این مامور ترازوی فروشنده میوه یک وانت را به دلیل سد معبر توقیف کرده بود که هنگام تحویل ترازو به مالک آن ،با ضربات چاقو زخمی شده و کشته می شود.


 اخبار  حوادث  -   ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------