آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

هتک حیثیت هوو به دلیل حسادت!



رئيس پليس فتای غرب استان تهران از دستگيری زنی در شهريار به جرم هک تلگرام و انتشار تصاوير خصوصی هوو يش در فضای مجازی، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "اصغر باقریان" گفت: زنی با مراجعه به پلیس فتا غرب استان تهران و بیان انتشار تصاویر خصوصی اش در شبکه اجتماعی تلگرام، درخواست دادخواهی  کرد.
 
این مقام انتظامی ادامه داد:با توجه به اظهارات شاکی، پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.
 
رئیس پلیس فتای غرب استان تهران افزود:با اقدامات اولیه پلیس مشخص شد به دلیل عدم آشنائی شاکی با تنظیمات امنیتی تلگرام، اکانت کاربری وی هک و تصاویر شخصی اش از این طریق در شبکه های اجتماعی انتشار یافته است. لذا با ادامه رسیدگی به پرونده هویت متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.
 
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران گفت:متهم که همسر دوم شوهر شاکی بود، در بازجویی ها با پذیرش بزه انتسابی متعرف شد به دلیل عدم آشنایی شاکی با مسائل امنیتی تلگرام، توانسته است اکانت کاربری او را هک و بر روی دستگاه خود نصب کند تا در ادامه با انتشار تصاویر خصوصی وی، حس رقابت با هوویش را ارتقاء دهد.
 
سرهنگ باقریان با اعلام ارجاع پرونده به مرجع قضایی در پایان گفت:کاربران باید توجه داشته باشند که استفاده از شبکه های اجتماعی باید همواره با دانش کافی همراه باشد.


  اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------