سارق حرفه‌ای مانتو فروشی‌های خیابان رودکی یک زن بود



زن سارق حرفه‌ای مانتو فروشی‌های خیابان رودکی در آخرین سرقت ناکام ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 08:30 بیست و نهم دی ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر حضور فردی سارق در یک مغازه مانتو فروشی در خیابان رودکی بلافاصله واحد گشت موتورسوار 110 یگان کلانتری 108نواب جهت بررسی موضوع به محل اعزام می شود .

با حضور ماموران فردی به هويت "سالار" مراجعه و اظهار داشت:صبح امروز درب مغازه ام را باز کردم و چند لحظه جهت خرید نان از مغازه خارج شدم که بعد از مراجعه متوجه شدم خانمی که بعدا خود را در کلانتری فریبا معرفی نمود از داخل مغازه ام 10 دست لباس زنانه سرقت کرده است و قصد فرار داشت اما بنده مانع خروجش شدم و فورا با 110 تماس گرفتم.

سرهنگ محمدامین ارباب پور رئیس کلانتری 108 نواب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دنبال اظهارات صاحب مغازه ماموران متهم را مورد بازجویی قرار دادند که وی به جرم خود اعتراف کرد و در بازجویی های پلیسی  مشخص شد متهم همواره اوایل صبح تحت عنوان مشتری وارد مغازه کاسبان محدوده رودکی می شده و از خلوتی فروشگاه استفاده کرده و اقدام به کش روی و سرقت البسه می نموده است.

رئیس کلانتری 108 نواب خاطر نشان کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


  اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------