برخورد مرگبار پژو 206 با گاردریل‌های بزرگراه بابایی/ زن جوان در دم جان باخت



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه خودرو پژو 206 با گاردریل‌های بزرگراه شهید بابایی و یک کشته در این حادثه خبر داد.

اخبار,اخبارحوادث  , حوادث  روز

جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در تشریح جزییات این خادثه گفت: ساعت 7:26  صبح امروز حادثه خودرویی در شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی، نرسیده به پل هنگام به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود:بلافاصله مأموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد یک دستگاه خودروی 206 با دو نفر سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف و به گاردریل‌های بزرگراه برخورد می‌کنند و واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان یکی از سرنشینان این خودرو توسط شهروندان ار داخل خودرو خارج شده بود اما راننده خودرو در داخل ماشین محبوس بود که توسط آتش نشانان خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی خاطر نشان کرد: متاسفانه در این حادثه مرگ سرنشن خودرو که یک خانم خانم 24 ساله بود تاید شد و آتش نشانان در ساعت 8:52  عملیات خود را به پایان بردند.


  اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------