آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

عامل جنایت خیابان "زرین خامه" تسلیم شد+تصاویر



جوانی که در خیابان زرین خامه دست به جنایت زده بود،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 21:00 مورخه 06/11/1394 وقوع یک فقره نزاع و درگیری در خیابان ناطقی – خیابان زرین خامه ، به کلانتری 109 بهارستان اعلام شد.  
 
با حضور مأموران کلانتری در محل و بررسی های اولیه مشخص شد فردی بنام "علی . ش" ( 35 ساله ) طی یک نزاع و درگیری مورد اصابت ضربه چاقو از ناحیه چپ سینه قرار گرفته و در ادامه ، به علت شدت ضربه و اصابت چاقو به عضو حیاتی بدن ، فوت نموده است .

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 
پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ:  
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .  
 
شناسایی قاتل:  
در همان تحقیقات اولیه از شاهدان صحنه جنایت مشخص شد که قتل توسط کارگر یک مغازه مرغ فروشی در خیابان ایران به وقوع پیوسته است ؛ بلافاصله با شناسایی محل استراحت متهم "حسین . الف" ( 22 ساله ) در خیابان ایران ، کارآگاهان به این محل مراجعه و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که وی با پایان دوران خدمت سربازی در مغازه مرغ فروشی مشغول بکار شده،طی این مدت نیز بارها با مقتول اختلاف و درگیری داشته و نهایتا در مورخه 06/11/1394 طی یک درگیری خیابانی ، "علی . ش" را به قتل رسانده و پس از آن از تهران متواری شده است.  

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


 
من قاتل هستم:  
همزمان با آغاز اقدامات پلیسی جهت دستگیری متهم ، تحقیقات از خانواده متهم و آموزش آنها جهت معرفی متهم در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت .  
 
در ساعت 16:00 مورخه 08/11/1394 ، متهم پرونده جنایت خیابان زرین خامه با مراجعه به کلانتری باقرآباد قرچک خود را به پلیس تسلیم می نماید.  
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در کلانتری باقرآباد ، متهم را به اداره دهم منتقل کردند ؛ متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به داشتن اختلاف با مقتول و ارتکاب جنایت اعتراف اما در ادامه تحقیقات ، اظهارات متفاوتی را در خصوص انگیزه واقعی جنایت اعلام کرده است".  
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، در پایان این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل بدست آمده در تحقیقات پرونده ، متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است". 

 

اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------