مشتریان قلابی، با حمله مسلحانه به صاحب سانتافه،خودرو او را بردند



 چندی پیش دو دزد هفت‌تیرکش با مشاهده آگهی فروش دو سانتافه سفید و سیاه رنگ در یکی از روزنامه‌های تهران به بهانه خرید با فروشنده تماس گرفته و قرار بازدید می‌گذارند.

نوید 42 ساله و همدستش با حضور در محل هنگام بازدید این خودروها با تهدید تپانچه به فروشنده حمله‌ور شده و دست و پای وی را می‌بندند سپس خودروها را سرقت کرده و به سمت مشهد حرکت می‌کنند.

دو دزد مسلح در خیابان چراغچی مشهد، پلاک‌های دو خودروی سانتافه را باز کرده و هنگامی که زوجی جوان قصد خروج از پارکینگ مجتمع مسکونی خود داشتند با سرعت وارد پارکینگ  می‌شوند و ادعا می‌کنند از آشنایان صاحب طبقه ششم مجتمع مسکونی هستند.

مالباخته نیز در تهران با مراجعه به کلانتری 124 قلهک، موضوع سرقت مسلحانه را به پلیس اعلام کرد و با تشکیل پرونده تحقیقات پلیس تهران برای پیگیری موضوع آغاز می‌شود.نوید و همدستش در روزهای 27 و 28 دی ماه امسال در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار استان خراسان اقدام به درج آگهی فروش دو خودروی سانتافه سفید و سیاه می‌کنند، آنها قصد داشتند با دریافت نیمی از قیمت اصلی خودرو هنگام قولنامه متواری شوند.

همزمان یک  خریدار خودروی سانتافه با دیدن این آگهی‌ها با فروشنده تماس می‌گیرد اما نوید و همدستش  که می‌ترسیدند مبادا موضوع لو برود به او می‌گویند با پرداخت 10 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت می‌تواند خودرو را تحویل گرفته و باقی را زمان تنظیم سند و تعویض پلاک بدهد.

رئیس پلیس مشهد در این باره  گفت:  با درخواست  شک‌برانگیز فروشندگان خودرو  ، خریدار  که دچار تردید شده بود پلیس را در جریان موضوع قرار داد.

سرهنگ حجت نیک‌مرام افزود: به طور همزمان اهالی مجتمع مسکونی نیز در تماس با پلیس 110 از پارک مشکوک دو خودروی سانتافه سفید و مشکی  بدون پلاک در پارکینگ  مجتمع خبر دادند.وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، افسران دایره آگاهی کلانتری 36 مشهد تحقیقات خود را آغاز کردند و در اقدامی غافلگیرانه عامل اصلی این سرقت‌ها که 42 ساله است و به اتهام صدور چک بلامحل دارای سوابق کیفری نیز است، دستگیر شد.

سرهنگ نیک‌مرام خاطر نشان کرد: جست‌وجوهای پلیس برای دستگیری همدست فراری او و همچنین کشف دیگر اقدام‌های مجرمانه این سارقان خشن ادامه دارد.


اخبار  حوادث  -  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------