هتک حيثيت دوست صميمي با گرفتن عکس



 فرمانده انتظامي گنبدكاووس از دستگيري عامل انتشار تصوير غيرواقعي يكي از شهروندان كه در فضاي مجازي انتشار داده شده بود، ‌خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ «محمدعلي عسگري» اظهار داشت: در پي دريافت يك فقره پرونده قضائي به پليس فتا شهرستان، مبني بر شكايت فردي گواه بر انتشار تصويري غيرواقعي و فتوشاپ شده شخصي وي به همراه مطالب كذب در شبكه‌هاي اجتماعي مجازي، تحقيقات كارشناسان اين پليس جهت شناسايي و دستگيري متهم آغاز شد.

وي ادامه داد: طي بررسي‌هاي فني و تخصصي، ماموران اين يگان موفق به شناسايي متهم شده و وي جهت انجام تحقيقات تكميلي به پليس فتا فراخوانده شد.

سرهنگ عسگري افزود: متهم كه از دوستان صميمي شاكي بود، در ابتدا منكر هرگونه عمل مجرمانه شد اما با قرار گرفتن در برابر مستندات و دلايل متقن ماموران، راهي جز اعتراف براي وي باقي نماند.

 اين مقام انتظامي گفت: متهم در اعترافات خود بيان داشت»چند روز پيش به همراه شاكي و يكي از دوستانمان به كافي‌شاپي در سطح شهر رفتيم و در آنجا عكسي سلفي از خود گرفتيم. من با استفاده از نرم افزار فتوشاپ عکس شاکي را در کنار فرد ديگري گذاشتم و به دليل سرگرمي و شوخي با وي آن را در شبكه‌هاي مختلف مجازي پخش كردم و از جرم بودن اين كار اطلاعي نداشتم و هم اكنو ن از كار خود پشيمانم».

سرهنگ عسگري خاطرنشان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

 

 اخبار حوادث  - مردم سالاری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------