آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ربودن كودك معتاد به شيشه توسط مرد جوان



 مرد جواني كه دختر دو ساله‌اي را ربوده بود با اطلاع يافتن از شكايت مادربزرگ كودك، دختر را به خانواده‌اش بازگرداند. دهم دي ماه امسال زن ميانسالي با مراجعه به دادسراي امور جنايي تهران مدعي شد كه نوه‌اش توسط مرد جواني مورد آدم‌ربايي قرار گرفته است.

او درباره جزييات اين آدم‌ربايي به قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي جنايي تهران گفت: چندين سال است كه دخترم از شوهرش طلاق گرفته و همراه با دختر كوچكش در خانه من زندگي مي‌كند. دخترم شيشه مصرف مي‌كند و چندين بار در حالت توهم گفته كه نوه دختري‌ام را خواهد كشت. روز گذشته (نهم دي ماه امسال) زماني‌كه من حمام بودم مرد جواني داخل خانه ما شد و نوه‌ام را دزديد، دختر من نيز همراه با اين مرد جوان از خانه خارج شد. زن ميانسال در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: دختر من وضعيت روحي خوبي ندارد، شوهر سابقش او را به شيشه معتاد كرده و به همين خاطر نوه‌ام نيز دچار اعتياد شده بود.

 

نوه دو ساله‌ام از طريق مادرش به هپاتيت نيز مبتلا شده است. با اظهارات اين زن ميانسال پرونده اين آدم‌ربايي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت، چند روز بعد دختر اين زن ميانسال به منزل مادرش برگشت و يك روز بعد نيز اين مرد جوان با توجه به اينكه از شكايت زن ميانسال مطلع شده بود، دختر دو ساله را به مادرش برگرداند و با توجه به بازگشت دختر دو ساله به آغوش مادربزرگش قرار منع تعقيب براي مرد جوان صادر شد.

 

 اخبار  حوادث  -  اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------