آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

فیلم سیاه «امیر علی» برای تعرض به دختران عاشق پیشه



فرمانده انتظامی شهرستان "بم" از دستگیری فردی با اسم مستعار "امیر علی" که در فضای مجازی از طریق فریب و پیشنهاد ازدواج در صدد اخاذی از دختران جوان بود، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ"محمد رضا فداء" اظهار داشت :خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتا بم و ارائه مرجوعه قضائی مدعی شد فردی با نام مستعار "امیرعلی" از طریق شبکه های اجتماعی با وعده ازدواج وی را به خانه ای دعوت و به طور پنهانی از او فیلم تهیه كرده است.
 
سرهنگ فدا گفت: شاكی در اظهارات خود بیان داشت كه متهم با تهدید به انتشار فیلم ها از وی مطالبه پول و درخواست های غیر اخلاقی كرده است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا بم با توجه به حساسیت پرونده و گزارش چند مورد مشابه بدون فوت وقت اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهم آغاز كردند. 
 
سرهنگ "فداء" اضافه كرد: ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات فنی گسترده هویت متهم كه در شبكه های اجتماعی با نام كاربری مستعار مرتکب اقدامات مجرمانه شده بود را شناسایی و فرد مذبور را پس از هماهنگی های لازم قضایی دستگیر كردند.
 
وی با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی تصریح کرد: والدین برای پیشگیری از این قبیل مسائل لازم است به دختران و پسران نوجوان خود بیاموزند كه شبكه های اجتماعی محیط امنی برای طرح مسائل خصوصی و انجام درخواست های افراد ناشناس نیست.
 
فرمانده انتظامی بم با تاکید بر اینکه افراد تبهکار هویت خود را در فضای مجازی فریبنده جلوه می دهند توصیه كرد:شهروندان به ویژه بانوان و دختران جوان بایستی در مواجهه با پیشنهاد های افراد فرصت طلب که با برانگیختن عواطف و احساسات مطرح می شود با هوشیاری و تفکر رفتار كنند تا از صدمات و آسیب های جبران ناپذیر آن در امان باشند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------