آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

این مرد خاله همسرش را کشته اما در برابر قضات دادگاه سکوت می‌کند



اخبار,اخبار حوادث,حوادث  روز

 مرد جوانی که خاله همسرش را قربانی سرقت طلاهایش کرده بود، در مقابل قضات جنایی دادگاه با قبول تمام اتهاماتش سکوت کرد.

 ماجرا به روز ٨ بهمن ماه‌ سال ٩٣ برمی‌گردد. آن روز ماموران كلانتري ١٤٨ انقلاب در جريان مرگ مشكوك زن میانسالی در آتش‌سوزي خانه‌اش در خیابان کارگر قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور ماموران مشخص شد که زن ٧٤ ساله‌ای بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردن کشته شده و بعد از قتل نیز خانه‌اش به آتش کشیده شده است.

 

در ادامه بازپرس کشیک قتل به همراه تيم جنايي در بررسي‌هاي صحنه جنايت متوجه دوربين مداربسته در خانه همسایه مقتول شدند و آن را بررسی کردند. در این بررسی‌ها بود كه تصوير مرد جواني شناسایی شد كه هنگام حادثه از خانه مقتول خارج شده بود. بعد از آن در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این مرد داماد خواهر مقتول بوده است. به همین دلیل تلاش برای دستگیری او آغاز شد و درنهایت این مرد در دام پلیس گرفتار شد. او در همان بازجویی‌های نخست به قتل خاله همسرش اعتراف کرد و گفت: «براي اجاره خانه از دوستم مبلغ ١٥ ميليون تومان قرض گرفته بودم اما زمان پرداخت پولي نداشتم كه به او بدهم. برای همین براي گرفتن قرض به سراغ خاله همسرم كه زن پولداري بود، رفتم.

 

من قصد كشتن او را نداشتم چون ما با هم ارتباط خيلي صميمانه‌اي داشتيم؛ اما وقتي از او درخواست پول كردم، به من توهين كرد و می‌خواست از خانه‌اش بیرونم کند. به همین دلیل يك لحظه عصباني شدم و گلويش را فشار دادم که جانش را از دست داد. پس از این حادثه خيلي ترسيدم و براي اينكه سرنخي از خود به جاي نگذارم خانه را آتش زدم. بعد جواهرات مقتول را به همراه ٦٠٠‌ هزار تومان پول سرقت كردم. من جواهرات را به يكي از دوستانم كه به من اعتماد داشت به مبلغ ٣‌هزار و ‌٧٠٠ دلار فروختم و پول آن را به دوست بدهكارم دادم.»


با اعترافات این مرد، وی صحنه قتل را هم بازسازی کرد و پرونده‌اش برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز این مرد در مقابل هیأت قضائی قرار گرفت و محاکمه شد. در ابتدای این جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. در ادامه فرزندان مقتول از دادگاه تقاضای قصاص کردند. دختر مقتول درحالی که اشک می‌ریخت به هیأت قضائی گفت: «این مرد با نقشه قبلی و تنها با هدف سرقت گاوصندوق خانه مادرم، به آن‌جا رفته بود و می‌خواست پس از قتل مادرم از او دزدی کند. برای همین اصلا این حرف را که متهم برای پول قرض کردن از مادرم به آن‌جا رفته را قبول ندارم. این مرد هم از سوی همسر و فرزندانش و هم از سوی خانواده خودش طرد شده و دیگر همه او را شناخته‌اند. برای همین ما هم درخواست قصاص داریم.»


در ادامه متهم پشت تریبون قرار گرفت و درحالی‌که به‌شدت می‌لرزید در مقابل پرسش‌های قاضی سکوت کرد. این مرد گفت:  «هرچه اتهام در پرونده خود دارم را قبول می‌کنم. حتی صحبت‌های دختر مقتول را هم قبول دارم. هرکس هرچه بگوید می‌پذیرم فقط نمی‌خواهم در مورد روز حادثه صحبت کنم. هیچ حرفی ندارم و ترجیح می‌دهم سکوت کنم. هرچه سوال بپرسید جوابی برایش ندارم.»


با این اظهارات وی در مقابل تمام سوالات قاضی پاسخی نداد و درنهایت پس از دفاعیات وکیلش هیأت قضائی برای صدور حکم وارد شور شدند.


 اخبار حوادث  - شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------