برخورد مرگبار پراید با گاردریل‌ در بزرگراه تهران-قم/ 5 تن کشته و مجروح شدند



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل‌ در بزرگراه تهران-قم و 5 کشته و مجروح در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزییات این حادثه گفت:ساعت 4:53 بامداد حادثه تصادف خودرو در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران ـ قم نرسیده به عوارضی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.
 
وی افزود: بلافاصله مأموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد یک دستگاه  پراید به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با گاردریل‌ها حاشیه بزرگراه برخورد کرده است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد:خودرو دارای 5 سرنشین بوده که پیش از رسیدن آتش‌نشانان 4 سرنشین شامل  یک دختر 10 ساله، دو خانم 20  و 40 ساله و  یک مرد 45 ساله توسط شهروندان خارج شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند اما راننده که یک پسر 22 ساله‌ بود داخل  خودرو گرفتار و محبوس شده بود.
 
وی ادامه داد: آتش‌نشانان  با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده  را خارج و تحویل اورژانس دادند که متأسفانه مرگ وی تایید شد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------