خانواده مقتول یک میلیارد 100میلیون تومان گرفتند و از قصاص صرفنظر کردند



بعدازظهر یکم بهمن ماه سال 85 مأموران پلیس اسلامشهر در جریان دعوای مرگباری قرار گرفتند.

 تیم جنایی وقتی با پیکر خون‌آلود مرد 37 ساله‌ای به نام هوشنگ روبه‌رو شد در بررسی‌های میدانی دریافت جنایت بر سر کبوتر رخ داده است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات میدانی پی بردند که برادر قربانی برای گرفتن کبوترش به پشت‌بام خانه همسایه رفته است. همزمان پسر همسایه با دیدن او روی پشت‌بام به این اقدامش اعتراض می‌کند و بر سر همین موضوع بین اعضای دو خانواده – همسایه – مشاجره لفظی بالا گرفته و به جان هم افتادند و پسر جوانی به نام مجید که میهمان خانه عمویش بوده با ضربات چاقو، پسر همسایه را کشته است.

 پلیس برای ردیابی و دستگیری عامل جنایت وارد عمل شد و پس از دو سال وی که مجید نام دارد را بازداشت کرد. مجید در بازجویی‌ها به قتل هوشنگ اعتراف کرد و گفت: روز حادثه من میهمان خانه عمویم بودم و ناخواسته قتل را انجام دادم و از همان دقایق نخست بشدت پشیمانم چرا که مقصر حادثه پسرعمویم بود و وی نیز فراری است.

این پسر جوان وقتی در شعبه 113 داگاه کیفری استان تهران محاکمه شد با حکم قصاص روبه‌رو شده و این حکم از سوی قضات شعبه 7 دیوانعالی کشور نیز مورد تأیید قرار گرفت. زمانی که مجید در محوطه زندان پای چوبه دار رفت با التماس از خانواده قربانی مهلت گرفت و توانست با پرداخت دیه یک میلیارد و 100 میلیون تومانی زندگی دوباره برای خودش بخرد.

صبح دیروز قاتل از جنبه عمومی جرم پیش روی قضات شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران ایستاد و گفت: در خیابان آزادی نمایشگاه خودرو داشتم، آن روز میهمان خانه عمویم بودم که بین پسرعمویم و پسر همسایه بر سر کبوتر دعوا شد و من قتل را انجام دادم. وی افزود: این جنایت باعث شد که پدرم داروندارش را برایم بفروشد تا من از اعدام نجات پیدا کنم. دوست دارم هرچه زودتر از زندان بیرون بیایم تا بتوانم زحمات پدرم را جبران کنم.

  اخبار  حوادث  -  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------