فروش تلفن همراه در «دیوار» دردسرساز شد



راننده خودروی ماکسیما زمانی که به تعقیب موتورسیکلت دزدان تلفن همراه پرداخت، تصور نمی‌کرد تصادف با آنها او را به اتهام قتل راهی دادسرا می‌کند.

به گزارش جام‌ جم ، رسیدگی به این پرونده از 21 مهر امسال در پی اعلام تصادف خودروی ماکسیما با یک دستگاه موتور در خیابان شریعتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل حادثه، با جسد پسر 28 ساله روبه‌رو و متوجه شدند راکب موتور هم مصدوم شده است.

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی با بررسی صحنه تصادف،آن را عمدی اعلام کردند و پرونده به دادسرای ناحیه 32 ارسال شد.

در ادامه راننده 40 ساله خودروی ماکسیما در تحقیقات مدعی شد دو پسر جوان گوشی تلفن همراه او را سرقت کرده بودند و او نیز به تعقیب آنها پرداخته اما راکب موتور تعادلش را از دست داده و پس از برخورد با خودروی پژو 206 که در حاشیه خیابان پارک بود، روی زمین افتاد و ترک‌نشین آن جانش را از دست داد.

با بررسی سوابق دو پسر جوان مشخص شد قربانی تصادف به نام حمید دو بار و راکب موتور به نام علی هفت بار به اتهام سرقت دستگیر شده‌اند.

با بهبود حال علی، او در بازجویی‌ها با انکار سرقت، ادعا کرد آن روز با دوستم حمید برای خرید به خیابان شریعتی رفتیم اما راننده ماکسیما به عمد با ما تصادف کرد که دوستم جانش را از دست داد.

در ادامه خانواده حمید با مراجعه به دادسرا از راننده ماکسیما به علت تصادف عمدی و قتل پسرشان شکایت کردند.

همچنین افسر پلیس راهور که شاهد ماجرا بود، اعلام کرد با سر و صدای زن جوانی متوجه سرقت شدم. سریع با خودروی پلیس به تعقیب آنها پرداختم و 500 متر جلوتر متوجه تجمع مردم شدم. فکر کردم مردم دزد را دستگیر کرده اند اما وقتی برای بررسی موضوع جلو رفتم، متوجه شدم سارقان تصادف کرده اند و پسر جوان جانش را از دست داده است.

با ارسال پرونده به دادسرای امور جنایی تحقیقات برای رمزگشایی از این حادثه آغاز و راننده ماکسیما در بازجویی مدعی شد: چند روز قبل از تصادف در اپلیکیشن دیوار آگهی فروش تلفن همراه گران قیمتم را ثبت کردم. صبح روز حادثه حمید با من تماس گرفت و چون با همسرم در حال رفتن به خانه بودم، با او حوالی پل رومی قرار گذاشتم.

مرد میانسال اضافه کرد: ساعتی بعد حمید به محل قرار آمد و سوار خودرویم شد. او بعد از دیدن گوشی مدعی شد پول نقد همراه ندارد و از من خواست برای پرداخت پول به عابربانک برویم. وقتی مقابل عابر بانک توقف کردیم، پسر جوان از خودرو پیاده شد تا به سمت عابر بانک برود اما گوشی تلفن را برداشت و سوار موتورسیکلت آپاچی شد و فرار کرد. خواستم به دنبالشان بروم اما چون وزنم زیاد است نتوانستم آنها را پیاده تعقیب کنم. سوار خودرویم شدم و سارقان را تعقیب کردم. حدود 500 متر بالاتر راکب موتور قصد لایی کشیدن داشت که پس از برخورد با خودروی 206 تعادلش را از دست داد و با خودروی من برخورد کرد و هر دو نقش زمین شدند و حمید جانش را از دست داد.

با اظهارات راننده ماکسیما، بازپرس پرونده با توجه به گزارش اولیه عمدی بودن تصادف به تیمی از ماموران اداره قتل پلیس آگاهی دستور داد تا درباره ادعاهای خانواده پسر سارق و مرد راننده تحقیق کنند.


 اخبار  حوادث  - جام‌ جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------