کشتن پسر دایی به خاطر طلب 700هزار تومانی



مرد میانسال که به‌دلیل اختلاف مالی پسر دایی‌اش را در مشهد با ضربه چاقو از پای در آورده بود، پس از شش ساعت در گالیکش دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم ، ساعت 23 و 45 دقیقه جمعه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از تصادف دو خودرو در محله التیمور مشهد خبرداد.

ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مردی به نام مصطفی که راننده خودروی وانت بوده با خودروی پرایدی تصادف کرده و دچار جراحت شدید شده است.

مصطفی به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات جان سپرد. با حضور تیم جنایی به سرپرستی قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد در بیمارستان مشخص شد، مصطفی قبل از تصادف با ضربه چاقو مجروح شده و خونریزی باعث مرگ او شده است. با تحقیق از خانواده مصطفی مشخص شد پسرشان 700 هزار تومان از پسرعمه‌اش (علیرضا) طلب داشته و قرار بوده شب حادثه به خانه او در محله خداشناس برود تا طلبش را دریافت کند.

ماموران برای دستگیری علیرضا به خانه‌اش اعزام شدند که مشخص شد وی همراه برادر و باجناق خود سوار خودرویی شده و به مکان نامعلومی رفته‌اند. ماموران با کمک همسر علیرضا با او تماس گرفته و از سه متهم فراری خواستند خود را معرفی کنند. پس از این تماس برادر و باجناق متهم به مشهد بازگشته و مدعی شدند، علیرضا در شیروان از خودرو پیاده شده است.

با ردیابی‌های پلیسی مشخص شد متهم با سوار شدن به یک خودرو، راهی ساری شده است. موضوع از طریق رئیس کلانتری التیمور مشهد به پلیس استان‌های گلستان و مازندران اعلام شد و ساعت 6 صبح شنبه متهم به قتل سوار یک خودروی پژو 405 شناسایی و دستگیر شد. راننده خودرو به ماموران گفت: این مرد با پرداخت 250 هزار تومان از من خواست او را از شیروان به ساری برسانم.

سرهنگ غلام رضایی، فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش در این باره گفت: با تحقیقات اولیه از متهم به قتل، او به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد، که با دستور قضایی در اختیار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------