آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

تشریح نزاع مرگبار در پارک



 اخبار حوادث  ,خبرهای حواث  روز

عامل جنایت پارک بهاران که در نزاع با مرد 35 ساله او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، به تشریح جنایت پرداخت.  

به گزارش جام‌جم ، روز گذشته با انتقال متهم به نام رضا به دادسرای امور جنایی او با انکار قتل گفت: سه سال قبل با دختر یکی از همسایه‌ها عقد کردم، اما به خاطر بیکاری نتوانستم ازدواج کنم. سال 90 با مرگ برادر کوچکم دچار بیماری روانی شدم و از آن زمان تحت نظر روانپزشک هستم و روزی هشت قرص می‌خورم. چندماهی در کار جوشکاری بودم و با پس‌انداز اندک توانستم ابتدای مهر ازدواج کنم.

پسر جوان در مورد نحوه آشنایی‌اش با مقتول و علت درگیری گفت: ابراهیم بچه محل ما بود و از ده سال قبل او را می‌شناختم. اوایل مرداد امسال در یک مراسم عروسی مشغول خوردن شام بودم که برادر کوچک ابراهیم با چاقو به من حمله کرد و با دو ضربه چاقو من را مجروح کرد. بعد از شکایت از پسر جوان، دادگاه او را به پرداخت 50 میلیون تومان دیه محکوم کرد، اما با وساطت بزرگان محل رضایت دادم و دیه نگرفتم.

رضا اضافه کرد: روز یکشنبه به خاطر فشار بیکاری تصمیم گرفتم حلقه‌های ازدواج خودم و همسرم را بفروشم و با آن لباس بخرم، ظهر از خانه خارج شدم که اهالی محل گفتند ابراهیم می‌خواهد با من دعوا کند. بعد از برگشت از طلافروشی او از پشت خودرو بیرون آمد و با دو چاقویی که همراهش بود، تهدیدم کرد. برای فرار از دستش به پارک رفتم، اما او یک ضربه به دستم زد و روی زمین افتادم. در همان حال مرد جوان با چاقو چند ضربه به دو پایم زد، اما یکباره فریاد کشید سوختم و به سمت خانه‌شان رفت. آقای قاضی من چاقویی همراهم نبود و نمی‌دانم چاقو چگونه به او خورده است. من از برادرانش شنیدم که مرد جوان هفت سال قبل پدرش را به خاطر گوشت نذری به قتل رسانده بود و بعد با صحنه‌سازی مرگ پدرش را خودکشی در حمام نشان داد، البته این موضوع جایی ثابت نشد و در حد یک ادعاست.

پسر قاتل در مورد ادعای قتل به خاطر اسیدپاشی هم گفت: موضوع اسیدپاشی دروغ است و برادر مقتول خودش روی خودروی دوستش اسید پاشیده بود و این موضوع ربطی به من ندارد و هیچ اختلافی با مقتول نداشتم. نمی‌دانم فاز او چه بود که سراغ من آمد و با هم درگیر شدیم.

با اعترافات عامل جنایت در پارک او با دستور سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی بازداشت و برای رمزگشایی از جنایت در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.


 اخبار  حواث - جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------