پاسخ منفی به درخواست بی‌شرمانه دوست مجازی دردسر ساز شد



پلیس فتا استان یزد فردی که یک خانم را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش در فضای‌مجازی کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ حسین رضایی رئیس پلیس فتا استان یزد اظهار داشت: چندی پیش بود که خانمی 25 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضایی و مراجعه به این پلیس از فرد ناشناسی که در فضای مجازی وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش کرده بود اعلام شکایت کرد.

وی ادامه داد: شاکیه به ماموران پلیس فتا گفت: "با عضویت در نرم افزارهای اجتماعی تلفن همراه با یک فرد ناشناس دوست شده و به او اعتماد کرده و چند عکس خصوص‌ام را برایش ارسال کردم و الان او مرا تهدید کرده چنانچه تن به خواسته‌های شیطانی‌اش ندهم تصاویرم را منتشر خواهد کرد".

سرهنگ رضایی گفت: کارآگاهان پلیس فتا با توجه به دستور مقام قضایی تحقیقات لازم را آغاز کرده و پس از انجام کار فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

حسین رضایی افزود: متهم در بازجویی های پلیس فتا به اغفال این خانم و دریافت تصاویر وی و در ادامه تهدید به انتشار عکس‌هادر فضای مجازی اعتراف و با تکمیل پرونده مربوطه به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان یزد بار دیگر به شهروندان و کاربران فضای مجازی هشدار داد این فضا مکان مناسبی برای دوست یابی و همچنین اعتماد به افراد غریبه نیست و چه بسا یک اعتماد بیجا باعث بروز اتفاقات ناگوار و ناخوشایندی خواهد شد.

اخبار  حوادث  - باشگاه خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------