آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اوراقچی‌‌های شرق تهران به دام پلیس افتادند/ مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند



یک باند بزرگ سرقت در شرق تهران منهدم شد و پلیس درخواست کرد کسانی که خودرویشان در 6 ماه گذشته مورد دستبرد قرار گرفته است به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ ساعت 13،  نوزدهم بهمن ماه ماموران کلانتری 126 تهرانپارس از طریق گزارشات مردمی مطلع شدند یک باند بزرگ سارقان خودرو و لوازم خودرو در محدوده تهرانپارس فعالیت دارند.
 
بلافاصله ماموران ضمن بررسی موضوع و اطمینان از صحت موضوع ، عملیات شناسایی و دستگیری عاملان سرقت‌ها را در دستور کار قرار دادند، تا اینکه پس از 48 تلاش شبانه روزی موفق به دستگیری 4 سارق به نام های بیژن ، مرتضی، مسعود و میلاد شدند.
 
پس از دستگیری متهمان بنا به دستور دادستان ناحیه 4 تهران ماموران اقدام به بازرسی از مخفیگاه متهمان و محل جمع آوری اموال مسروقه در خیابان توحید کردند که تعدادی زیادی ضبط و باند و اموال مسروقه دیگر کشف شد.
 
بنابر گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های پلیسی به 60 فقطه  سرقت خودرو و اوراق کردن خودرو  اعتراف کردند.
 
سرهنگ ضرغام امیری رئیس کلانتری 126 تهرانپارس با اعلام و تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متهمان ضمن اعتراف به جرایم خود جهت کشف سایر سرقت‌ها در اختیار کارآگاهان چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
 
وی خاطر نشان کرد: شهروندانی که در محدوده تهارنپارس لوازم خودرویشان طی 6  ماه گذشته به سرقت رفته است جهت پیگیری و طرح شکایت به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان شریعتی، بعد از سیدخندان، خیابان ابوذر جنب کلانتری 120 سید خندان، مراجعه کنند.  

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران  

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------