مردان زن نما زنان مردنما



 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

هنگام سرقت تغییر جنسیت می‌دهند. زن که باشند مرد می‌شوند و مرد باشند زن. زنان مردنما بیشتر جیب‌بری می‌کنند و اتوبوس‌های شهری و قطارهای مترو پاتوق آنهاست.

به گزارش جام جم آنلاین، این مجرمان، دختران فراری هستند که برای این که بتوانند راحت شب در پارک بخوابند، ترجیح داده‌اند مرد باشند، اما مردان زن‌نما، برای این که ردی از خود بر جا نگذارند یا راحت طعمه‌هایشان را فریب دهند، لباس زنانه بر تن می‌کنند.

در هفته گذشته شاهد دستگیری سارقان زن‌نما در شهرهای مختلف بودیم که هر کدام با انگیزه و شگردی خاص در زمان سرقت تغییر جنسیت داده بودند.

یکی از این سارقان حامد 24 ساله بود که در تهران از دختران دم بخت سرقت می‌کرد. این سارق حرفه‌ای خانه، پس از آزادی از زندان شگردی جدید برای دزدی‌هایش انتخاب کرد.

او با پرسه زنی در شبکه‌های اجتماعی دختران جوان را شناسایی می‌کرد. حامد که با حرف‌هایش راحت می‌توانست طعمه‌ها را اغفال کند، خود را عاشقی دلباخته نشان می‌داد که قصدش ازدواج است.

عاشق قصه ما بعد از این که اعتماد دختران را جلب می‌کرد با آنها قرار می‌گذاشت و در این قرارها کلید خانه قربانی را به دست می‌آورد. او سپس در یک فرصت مناسب نقشه‌اش را اجرا می‌کرد.

تجربه به او ثابت کرده بود که شهر پر از دوربین‌های مداربسته است و ثبت چهره و ظاهر او از طریق یکی از دوربین‌ها خیلی زود گرفتارش می‌کند. به همین دلیل با پوشش زنانه به محل‌های سرقت می‌رفت.

این کار او باعث شد پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته تصور کند سارق باید یک زن باشد.

سرقت مسلحانه با چادر زنانه

گاهی پوشش زنانه برای جلب اعتماد طعمه یا مخفی کردن اسلحه کاربرد دارد. در پرونده دوم، سارق مسلح برای این که مرد طلا فروش را در مشهد مجاب کند که در مغازه را به رویش باز کند با پوششی زنانه به محل سرقت رفت.

پوشش زنانه فقط برای ورود راحت به طلافروشی نبود بلکه سارق به راحتی توانسته بود اسلحه شکاری را زیر چادر مخفی کند.

او پس از ورود به مغازه، اسلحه را به سمت مرد طلافروش گرفت و چند ثانیه بعد همدستانش وارد مغازه شدند و بعد از سرقت طلاهای ویترین همراه همدست زن‌نمای خود گریختند. تحقیقات برای دستگیری این سارق و همدستانش بی‌نتیجه مانده است.


  اخبار حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------