ضرب و شتم میانسال تا سرحد مرگ بخاطر هیچ/جنایتکار پس از 12 سال فرار دستگیر شد+تصاویر



بک مرد اهل " استرالیا " به اتهام مبادرت به قتل در دادگاه محاکمه شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،قاتل وحشی اهل " جنوب استرالیا " که در یک حمله وحشیانه قربانی خود را توسط یک میله فلزی مورد ضرب و شتم تا سر حد مرگ قرار داد سرانجام در دادگاه مجازات شد .

جنایت کار آقای " نیکولاس واین لو " در آگوست 2003 بدون دلیل مشخصی به خانم " نانتی کلرک " که دوست مادرش بود حمله ور شد و بوسیله ی یک میله آهنی بلند به سر و صورت وی ضربه زد به طوری که قربانی از ناحیه سر و گوش صدمه شدید دید و استخوان بازوی او شکست .

 اخبار حوادث ,خبرهای حوادث , حوادث روز


براساس گزارش پلیس این جنایت که در منزل قربانی واقع در " پورت لینکون " روی داد " لو " سپس از محل حادثه گریخت و تا هفته گذشته که به اتهام کلاهبرداردی یک ملیون دلاری بازداشت شد آزادانه بدون هیچ گونه اتهامی زندگی کرد .

پس از بازداشت وی و مطابقت DNA  او با نمونه DNA به جامانده از جانی پرونده جنایت در سال 2003 پلیس آقای " لو " را به عنوان مجرم تحت بازجویی قرارداد و در اعترافات وی مشخص شد که او در روز جنایت هنگامی که همسر قربانی برای ماهیگیری خانه را ترک کرد وارد خانه شد و با گذاشتن ماسکی بر روی صورت خانم " کلرک " را به قصد کشتن مورد ضرب و شتم قرار داد.

 اخبار حوادث ,خبرهای حوادث , حوادث روز


پلیس در ادامه افزود آقای " نیل اونس " همسر قربانی در گزارش خود به پلیس گفت : روز جنایت زودتر از روزهای دیگر به خانه برگشتم و همسرم را غرق در خون و بیهوش بر روی زمین یافتم و پس از انتقال به بیمارستان با تلاش پزشکان جان او را نجات دادیم اما وی پس از ماه ها گذراندن دوره های توان بخشی هنوز از درد شدید در ناحیه سر و بازو رنج می برد و به علت آسیب به قسمت از مغز او حس چشایی و بویایی خود را از دست داده است و قادر به تکلم نیست.

این جنایت کار که به اتهام کلاهبرداری به 10 سال زندانی محکوم شد پس از ثابت شدن اتهام مبادرت به قتل در دادگاهی که اخیرا برگزار شد به 20 سال زندانی محکوم شد .

وی مجموعا به 30 سال حبس بدون امکان استفاده از ضمانت برای آزادی  برای حداقل 20 سال محکوم شد .

 

 اخبار  حوادث - باشگاه  خبر نگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------