کشف ۹۰۰کیلو انواع مواد مخدر/انهدام سه باندقاچاق موادمخدر درپایتخت



 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انهدام ۳ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر گفت: در طول تعطیلات نوروزی بیش از ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف و ضبط شده است.

به گزارش مهر، سردار حسین ساجدی‌نیا گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان پرخطر و متجاهر در سطح شهر تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با استقرار نیروهای عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، برخورد با قاچاقچیان به ویژه خرده‌فروشان مواد مخدر در محدوده پایتخت انجام شد.

ساجدی‌نیا گفت: طی عملیات‌های انجام شده از سوی ماموران پلیس پایتخت در طول ایام نوروز ۳ باند قاچاق مواد مخدر منهدم و همه اعضای آن دستگیر شدند.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته۸۴۷ قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از دستگیرشدگان کشف و ضبط شد.

ساجدی نیا در ادامه به روند رو به رشد جمع‌آوری معتادان متجاهر زن و مرد طی روزهای ابتدایی سال جاری در پایتخت گفت: پس از بررسی‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، ۶۰ معتاد متجاهر زن و مرد جمع‌آوری و به کمپ‌های بازپروری طرف قرارداد با شهرداری تهران منتقل شده‌اند.

وی به افزایش ۲ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و روانگردان از ابتدای سال نو تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: طی این مدت ۱۲ سرکرده اصلی و ۲۷۸ توزیع‌کننده حرفه‌ای مواد مخدر در سطح شهر تهران شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه بخش مهمی از توفیقات پلیس در عرصه مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر مرهون همکاری شهروندان است، گفت: مردم می‌توانند هر گونه اطلاعات و اخبار خود را در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با نیروی انتظامی در میان بگذارند.


اخبار  حوادث  - مهر  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------