آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

تصادف دو پژو، جان ۵ نفر را گرفت +عکس



رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد دو خودرو پژو پارس و ۴۰۵ در جاده فرعی تنگ ارم دشتستان ۵ نفر جان باختند و ۳ نفر بشدت زخمی و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش تسنیم ، سرهنگ جابر پاپری با اشاره به تردد وسائط نقلیه در محورهای استان بوشهر در روز 13 فروردین اظهار داشت: از ساعت شش صبح فردا 13 فروردین تا ساعت 24 این روز تردد کامیون و تریلر در محورهای اصلی استان بوشهر ممنوع است.

وی با بیان اینکه حمل مسافر در قسمت بار وسائط نقلیه باری ممنوع است، افزود: حمل مسافر در قسمت بار وسائط نقلیه باری مانند کامیون، وانت‌بار و کامیونت ممنوع است و در صورت تردد این نوع وسیله‌ها درجاده‌های استان بوشهر متوقف می‌شود.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به اینکه ترافیک در جاده‌های استان بوشهر روان است، گفت: رانندگان در محورهای استان بوشهر نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا دچار سوانح و حادثه نشوند.

وی از ممنوعیت تردد موتور سیکلت‌ها در محورهای مختلف استان بوشهر خبر داد و افزود: تردد موتورسیکلت در محورهای اصلی و فرعی استان بوشهر تا پایان روز 13 فروردین ممنوع است.

پاپری از کشته شدن 5 سرنشین دو خودرو در محور تنگ ارم دشتستان خبرداد و گفت: به سبب بی احتیاطی رانندگان دو خودروی پژو پارس و 405 در محور فرعی تنگ ارم به روستای رودفاریاب دشتستان، 5 نفر کشته و 3 نفر زخمی شدند.

وی با بیان اینکه این تصادف به سبب بی احتیاطی در این محور روی داد، افزود: سرنشینان این دو خودرو بومی منطقه بودند و با جاده «تنگ ارم» و «رود فاریاب» آشنایی کامل داشتند ولی به سبب بی احتیاطی رانندگان، دو خودرو رو در رو با هم بشدت برخورد کردند که جان 5 نفر را گرفت و 3 نفر بشدت مصدوم و راهی بیمارستان شد.
 

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث, تصادف رانندگی

 

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث, تصادف رانندگی

 

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث, تصادف رانندگی

 

اخبار حوادث  -  تسنیم

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------