مرگ مشکوک ٢ مرد متأهل در استخر خانگی



مرگ دو مرد متأهل در استخر خانوادگی در روز اول فروردین، کارآگاهان جنایی را در برابر معمای جدیدی قرار داد.

به گزارش  میزان، اول فروردین امسال زن جوانی هراسان در تماس با آتش‌نشانی از غرق‌شدن همسر و دوست او در استخر خانه خبر داد و بلافاصله مأموران ایستگاه ٢٠٥ آتش‌نشانی به محل حادثه در خیابان نیاوران اعزام شدند. با حضور آتش‌نشانان مشخص شد دو مرد ٢٥ و ٢٨ساله به نام‌های میلاد و رضا در استخر خانه به عمق ١,٥ غرق شده‌اند.

 

با توجه به مشکوک‌بودن غرق‌شدن دو مرد جوان، موضوع به کلانتری نیاوران اعلام شد. با حضور مأموران مشخص شد دو مرد جوان دارای همسر و فرزند هستند و در زمان غرق‌شدن آنها در استخر خانگی، همسرانشان در خانه حضور داشتند. با مشخص‌شدن این موضوع و مرگ مشکوک دو مرد جوان، موضوع به سجاد منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل تهران، اعلام شد. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد یکی از غرق‌شده‌ها توسط سرایدار از استخر خانه خارج شده و آتش‌نشانان نیز دومین جنازه را از آب بیرون کشیدند.

 

درادامه همسر مرد ٢٥ساله به نام میلاد در بازجویی‌ها با اظهارات ضدونقیض مدعی شد مشغول آوردن حوله برای همسرم بودم که این اتفاق افتاد. در آن لحظه مونا، همسر رضا، نیز مشغول خشک‌کردن گوشی تلفن همسرش بود. با اظهارات ضدونقیض همسران دو مرد جوان، اجساد برای مشخص‌شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. این پرونده در شعبه سوم دادسرای امور جنایی در حال رسیدگی است.

 

 اخبار حوادث  - میزان  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------