آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کشف جسد زن ۳۹ ساله در بیرجند



 ساعتی پیش جسد زن ۳۹ ساله ای در «بند دره» واقع در شش کیلومتری شهرستان بیرجند کشف شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی، رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در شب ۱۳ فرودین ماه مفقودی زن ۳۹ ساله ای به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و تحقیقات پلیس برای یافتن فرد مفقود شده آغاز شد.

سرهنگ پرویز عرب زاده افزود: با پیگیری های پلیس مدارکی به دست آمد که فرد مفقود شده به بند دره شهرستان بیرجند رفته است که مأموران برای یافتن سرنخ های پلیسی به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور پلیس در محل برخی از لوازم زن ۳۹ ساله مفقود شده در کنار آب پیدا شد و احتمال غرق شدن فرد مفقودی در آب قوت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی افزود: تلاش پلیس و نیروهای آتش نشانی و هلال احمر ادامه داشت که ساعتی پیش پس از تلاش ۴۸ ساعته نیروهای غواص هلال احمر جسد زن ۳۹ ساله که در گل و لای کف بند گیر کرده بود پیدا شد و از آب بیرون کشیده شد.

سرهنگ عرب زاده تصریح کرد: در معاینه اولیه جسد آثار ضرب و جرح و جنایت مشهود نبود ولی اظهار نظر درباره مرگ زن ۳۹ ساله منوط به نظریه پزشکی قانونی و کالبد شکافی جسد خواهد بود.

 

اخبار حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------