قتل همسر به خاطر عضویت در تلگرام+عکس



مردی همسرش را به خاطر عضویت در شبکه‌های اجتماعی به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 07:45 ، بیست و هفتم اسفند ماه و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، یک فقره کشف جسد متعلق به یک زن جوان در محل سکونتش در خیابان هفت چنار - خیابان شهید حاتمی به کلانتری 111 هفت چنار اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری 111 در محل و تأیید خبر اولیه ، بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد .

پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که متوفی بنام مریم ( 35 ساله ) مورد اصابت چند ضربه چاقو از ناحیه دست قرار گرفته اما علت اصلی مرگ وی ، خفگی ناشی از انسداد شریان اصلی تنفسی ( گردن ) بوده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


اظهارات پسر مقتوله :
پسر مقتوله بنام مهدی ( 22 ساله ) که با حضور در خانه ، با جسد مادرش روبرو شده و موضوع را به پلیس خبر داده بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " شب گذشته ( 26/12/1394 ) مادرم از من خواست تا به منزل خواهرم بروم تا او و پدرم بتوانند به صورت خصوصی در خصوص برخی اختلافاتشان صحبت کنند و من نیز آن شب به خانه خواهرم رفتم ؛ در حدود ساعت 06:00 مورخه 27/12/1394 پدرم با گوشی تلفن همراهم تماس گرفت و عنوان داشت که شب گذشته با مادرش درگیر شده ! و به این بهانه از من خواست تا به مادرم سر بزنم ؛ زمانیکه وارد خانه شدم با جسد مادرم روبرو شدم که رشته ای طناب شکل به دور گردنش قرار داشت و در کف اتاق افتاده بود !! .... " .

پلیس به دنبال همسر مقتوله :
با توجه به اظهارات پدر مقتوله ، کارآگاهان قصد تحقیق از همسر مقتوله را داشتند اما اطلاع پیدا کردند که وی از محل سکونتش متواری شده است ؛ با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده مبنی بر ارتکاب جنایت توسط این شخص بنام سیاوش ( 40 ساله ) ، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

حضور قاتل در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
در ساعت 13:00 ، پانزدهم فرودین ماه همسر مقتوله با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ خود را به کارآگاهان تسلیم و در همان اظهارات اولیه صراحتا عنوان داشت که ارتکاب جنایت توسط وی و طی یک نزاع خانوادگی صورت گرفته است .

اظهارات متهم :
سیاوش در خصوص انگیزه جنایت و قتل همسرش به کارآگاهان گفت : همسرم از چندی پیش و از طریق شبکه های مجازی در چندین گروه عضویت داشت و این در حالی است که من با اینگونه ارتباطات مشکل داشتم و مخالف آن هستم ؛ به همین علت از او خواسته بودم که از این شبکه و گروه ها خارج شود اما با این وجود ، او همچنان به ارتباطات مجازی خود ادامه می داد و همین موضوع زمینه اصلی آغاز درگیری های من با همسرم شده بود ؛ حتی در یک مقطع زمانی نیز از همسرم خواشتم تا دیگر به محل کارش نرود اما او با این موضوع نیز مخالفت کرد و اصرار داشت تا همچنان به سرکار برود. تمامی این علت ها باعث شده بود تا فاصله [ عاطفی ] من و همسرم از یکدیگر افزایش پیدا کند و دائما با یکدیگر درگیری و نزاع داشته باشیم " .

متهم در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت : "شب جنایت همسرم از پسرمان خواسته بود تا خانه نباشد تا بتوانیم با یکدیگر در خصوص اختلافاتمان صحبت کنیم ؛ ابتدا با یکدیگر صحبت می کردیم اما پس از دقایقی صحبت ها به نزاع و درگیری لفظی تبدیل شد ؛ حدود ساعت 03:00 بامداد بود که من با ریختن دهها قرص در داخل آب از همسرم خواستم تا او آنرا بنوشد اما او از این کار خودداری کرد ؛ در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم ، رشته ای را به دور گردنش انداخته و آنقدر نگه داشتم که ... ؛ صبح روز جنایت بود که با پسرم مهدی تماس گرفته و به او گفتم که به خانه بیاید و بعد از آن ، از تهران خارج شدم . طی این مدت در شهرهای مختلف می چرخیدم تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را به پلیس تسلیم کنم .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است" .

 

  اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------