٣ كشته و ١١ مجروح در ٣ حادثه واژگوني/عدم توجه به جلو علت واژگونی اتوبوس مرند



جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: در پی واژگونی یک دستگاه پژو پارس 3 تن کشته و یک تن مجروح شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قاسمیان گفت: حوالی ساعت 15 روز یکشنبه در کیلومتر 25 کمربندی اندیمشک استان خوزستان در پی واژگونی یک دستگاه پژو پارس متاسفانه 3 تن کشته و یک تن مجروح شدند.

وی گفت: بررسی‌های ماموران پلیس‌راه نشان می‌دهد علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده این وسیله نقلیه بوده است.

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا به حادثه دیگر واژگونی این بار در شمال سیستان و بلوچستان اشاره کرد و یادآور شد: بر اثر واژگونی سواری پراید حوالی ساعت 16 روز یکشنبه در کیلومتر 28 سفیدآبه 5 تن مجروح شدند که علت این حادثه عدم توجه به جلو بوده است.

وی به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور مرند - تبریز استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز که ساعت 21 یکشنبه رخ داد یک دستگاه اتوبوس با 31 سرنشین که از قره ضیاء الدین به سمت تهران در حال حرکت بود به دلیل عدم توجه به جلو راننده آن در جاده لغزنده واژگون شد که در این حادثه 5 تن مجروح شدند.

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به این که بر اساس آمارها 49.2 درصد از تصادفات فوتی و جرحی در نوروز امسال از شکل واژگونی بوده است تاکید کرد: خستگی و خواب آلودگی و عدم رعایت سرعت مطمئنه که ناشی از عجله و شتاب رانندگان برای رسیدن به مقصد و عدم استراحت در طول مسیر است، در کنار عدم توجه به جلو مهمترین علل واژگونی خودروهاست که می‌طلبد رانندگان در این خصوص توجه جدی داشته باشند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران    

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------