مرد افغان برای اخاذی 2 میلیونی ربوده شد



دو مرد که با همدستی یکدیگر مسافر افغانی را ربوده و قصد اخاذی دو میلیون تومانی از خانواده‌اش داشتند، دستگیر شدند .

به گزارش جام‌جم ، ساعت 2 بامداد دوازدهم فروردین امسال مردی با حضور در کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از ربوده شدن کارگر 27 ساله افغان خود به نام آصف خبر داد. او در اظهاراتش به پلیس گفت: ساعاتی پیش کارگرم به‌نام آصف با من تماس گرفت و در حالی که صدایش می‌لرزید، خواست دو میلیون تومان به دو مرد که او را ربوده‌اند بپردازم. پیش از حضورم در کلانتری با برادر آصف تماس گرفتم که او نیز ربوده شدن برادرش را تائید و عنوان کرد مردی در تماس با وی خواسته تا برای آزادی برادرش دو میلیون تومان بپردازد .

وی اضافه کرد: آدم‌ربایان با تهدید به قتل گروگان، از برادرش خواسته بودند پول را تا نیم ساعت دیگر حوالی میدان پروین در محله تهرانپارس تحویلشان دهد.

ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اطلاع از این ماجرا به محل مورد نظر رفته و مشاهده کردند یک خودروی سمند در حال نزدیک شدن به محلی است که برادر گروگان همراه پول ایستاده است. ماموران این خودرو را زیرنظر گرفته و مشاهده کردند گروگان افغان داخل آن است .

در این مرحله ماموران برای دستگیری مرد آدم‌ربا وارد عمل شده و یکی از متهمان را دستگیر کردند اما راننده از محل گریخت.

ماموران خودرو را تعقیب کرده و چند بار با اخطار از او خواستند توقف کند اما راننده سمند همچنان به فرار خود ادامه داد تا این که پس از تصادف با یک دستگاه خاور متوقف شد.

گروگان نجات یافته و دو متهم پرونده به کلانتری منتقل و بازجویی شدند. آصف در تحقیقات گفت: به عنوان مسافر سوار خودروی متهمان شدم که راننده در میانه راه تغییر مسیر داد و همراه همدستش مرا ربوده و به جاده جاجرود بردند و پس از سرقت پول‌هایم، با تهدید خواستند با خانواده‌ام تماس بگیرم و درخواست پول کنم.

آدم‌ربایان روز سه‌شنبه پس از انتقال به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، از سوی آرش سیفی بازجویی شده و گفتند مرد جوان را به عنوان مسافر سوار کرده بودند تا از او سرقت کنند که در میانه راه تصمیم به گروگانگیری گرفته‌اند.

متهمان روانه بازداشتگاه پلیس شدند. تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث -  جام‌جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------